سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

860 هزار دانش آموز اصفهانی شیر رایگان دریافت می‌کنند

استاندار اصفهان گفت: طبق تصميمات اتخاذشده تا آبان، آذرماه ۸۶۰ هزار دانش‌آموز می‌توانند از تغذيه شير رايگان درمدارس استفاده كنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به وضعیت عمومی قیمت‌ها در ماه گذشته گفت: خوشبختانه تمام اقلام اساسی سبد خانوار دارای ذخیرهٔ کافی در انبار‌ها است و قیمت‌ها نیز از ثبات نسبی برخوردار هستند. 

رسول زرگرپور با بیان اینکه اقلامی از قبیل مرغ هزار تومان زیر قیمت تمام شده به فروش می‌رسد، اظهارداشت: مشکل خاصی در زمینهٔ تامین اقلام مصرفی وجود ندارد. 

استاندار اصفهان گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده تا پایان آبان ماه ۸۶۰ هزار دانش‌آموز می‌توانند از تغذیهٔ شیر استفاده کنند. 

وی با بیان اینکه تنظیم بازار استان در حال تهیهٔ مقدار شیر مصرفی است، تصریح کرد: مصرف شیر در مدارس هم در سلامت دانش آموزان تاثیر گذار است و هم یک بازار مصرفی را برای شیر مازاد ایجاد خواهد کرد. 

استاندار اصفهان در خصوص تهیه و تامین میوه‌های شب عید گفت: در سال گذشته به دلیل اینکه این وظیفه از وزارت صنایع و معادن به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شده بود زمان برای تهیهٔ اقلام مورد نیازکوتاه بود و با محدودیت‌هایی در این خصوص مواجه شدیم. 

مدیر ارشد استان با بیان اینکه امسال از هم اکنون برنامه ریزی‌ها در این خصوص صورت گرفته است، عنوان نمود: بر اساس تصمیمات گرفته شده ۱۵۰۰ تن سیب و ۳۵۰۰ تن پرتغال برای تنظیم قیمت در شب عید تامین و ذخیره خواهد شد. 

استاندار اصفهان در خصوص خرید گندم امسال نیز گفت: طبق گزارش ارائه شده نزدیک به ۲۰۰هزار تن گندم در استان خریداری شده که نسبت به سال گذشته ۳. ۵ برابر افزایش یافته است. 

زرگرپور تصریح کرد: بخشی از این افزایش خرید گندم به گشایش آب زاینده رود و برنامه ریزی برای تنظیم آب مربوط می‌شود که در همین راستا نزدیک به ۴۰ هزار هکتار زمین جدید زیر کشت رفت. 

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: در مجموع می‌توان گفت که قیمت‌ها در ثبات نسبی قابل قبولی قرار گرفته است و ذخیره یاقلام اساسی در انبار‌ها به مقدار کافی وجود دارد. 

مدیر ارشد استان در پایان از سیستم‌های نظارتی خواست کهبرخورد جدی با معدود فروشندگانی که قیمت‌ها را رعایت نمی‌کنند داشته باشند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.