معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 2 هزار تن سیب قرمز درجه یک مازاد استان اردبیل با هماهنگی سازمان تعاون روستایی کشور به استان‌های همجوار صادر می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اصغر پرتوی در جلسه تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و در اجرای برنامه تنظیم بازار میوه پایانی امسال و ساماندهی خرید و ذخیره سازی و توزیع میوه روزهای پایانی سال و روزهای ابتدایی سال 95 با اولویت استفاده از تشکل های مربوطه و مباشران بخش خصوصی در استان اردبیل انجام می‌شود.

وی گفت: با تشکیل کارگروه تنظیم بازار با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و دبیری تعاون روستایی استان نسبت به خرید یک هزار و 200 تن پرتغال و 500 تن سیب قرمز برای ذخیره سازی میوه شب عید در استان اقدام می‌شود.

پرتوی افزود: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و کوتاه کردن دست دلالان و فرصت طلبان خرید بدون واسطه و با کمترین قیمت به صورت مستقیم از باغداران خریداری خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه گفت: برنامه‌ریزی شده است تا در راستای حمایت از تولید کنندگان میزان 2 هزار تن سیب قرمز درجه یک مازاد استان با هماهنگی سازمان تعاون روستایی کشور به استان‌های همجوار صادر شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.