سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور تیم هندبال بانوان صنعت مس کرمان در هاله ای از ابهام

تیم هندبال صنعت مس کرمان بانوان خواستار انصراف از لیگ برتر بانوان شد

محمد‌ باژیان رئیس هیئت هندبال استان کرمان در خصوص تیم صنعت مس کرمان بانوان در لیگ برتر به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تیم هندبال صنعت مس کرمان بانوان به علت نداشتن حامی مالی دچار مشکلات عدیده‌ای شده است که هنوز تصمیم قطعی به منظور ادامه این تیم در لیگ اعلام نشده است.

این تیم سال گذشته بدون کمک و مبلغی از هیئت استان در لیگ برتر بانوان حرفی برای گفتن داشت و عملکرد خوب و قابل قبولی از خود نشان داد.

رئیس هیئت استان کرمان در ادامه گفت: اما امسال این تیم خواستار کمک از سوی هیئت استان و مسئولان بود که مبلغ کمی به این تیم کمک شد و متأسفانه نتوانستیم از حامی مالی در این خصوص کمک بگیریم که امسال با همان کمک ناچیز تاکنون نتوانسته عملکرد خوبی داشته و در تمام مراحل مسابقات نتیجه را واگذار کرده و در سکوی پائین جدول لیگ قرار دارد.

باژیان خاطر نشان کرد: ما از صنعت مس کرمان هیچ‌گونه حمایت مالی به تیم نخواستیم و فقط خواستار این بودیم که این نامشان روی این تیم برای شرکت در لیگ بانوان باشد.

وی در ادامه گفت: ما تلاش زیادی کردیم که مشکلات این تیم را برای ادامه در لیگ برتر بر طرف نمائیم اما با توجه به عملکرد ضعیف و پیشنهاد صلاح‌دید خودشان که خواستار منحل شدن هستند، پس از جلسه با معاونین و مسئولان ورزش استان ادامه دادن یا منحل شدن این تیم را از لیگ برتر اعلام می‌کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: مس کرمان ، هندبال ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.