سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام علی سعیدی:

نفوذ و قدرت منطقه‌ای سبب شد آمریکا با ایران مذاکره کند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نفوذ و قدرت منطقه‌ای سبب شد آمریکا با ایران مذاکره کند.

 به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان که در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به اقدامات دشمن در راستای مقابله با انقلاب اسلامی اظهار داشت: گزینه نظامی، تحریم و تعامل سه گزینه‌ای بود که آمریکا در مقابل با ملت ایران در اختیار داشت. آمریکا از همه این گزینه‌ها یک هدف دارد و آن به زانو درآوردن ملت ایران اسلامی است اما با عنایت خداوند تاکنون نتوانسته در این زمینه به موفقیت برسد.
 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان آمریکا با تعامل با ملت ایران هدف شوم خود را دنبال می‌کند، افزود: ناکارآمدی گزینه نظامی، پیشگیری از فروپاشی نظام تحریم و پیشرفت‌های دانش و فناوری ایران در عرصه‌های مختلف و نفوذ قدرت منطقه‌ای ایران، از مهم‌ترین دلایل آمریکا در انتخاب گزینه تعامل و مذاکره با ایران اسلامی است.
 
سعیدی با بیان اینکه آمریکا ‌با فشار و راهبرد تحریم درصدد بود ملت ایران را از پای در بیاورد و زمینه تقابل ملت و نظام را فراهم کند، گفت: ملت صبور، انقلابی و ولایت مدار ایران تحریم را پشت سر گذاشت؛ تحریم نه تنها زمینه تسلیم را فراهم نکرد بلکه آثار بسیاری را در عرصه پیشرفت کشورمان به همراه داشت.
 
وی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب به عنوان ناخدای انقلاب اسلامی در این اقیانوس جهان و منطقه، راهبردهای تعیین کننده‌ای داشته‌اند. ایشان 180 بار در طول سال‌های اخیر از واژه "استقلالِ درونی نظام" استفاده کرده‌اند.
 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به لزوم تبعیت از ولایت فقیه تاکید کرد: ملت انقلابی ایران آموخته است آنجایی که به سخن رهبری توجه کرده و پای آرمان‌های مقام معظم رهبری ایستاده است، توانسته به قله‌های بلندی دست پیدا کند.
 
وی با بیان اینکه امروز ملت از تدابیر هوشمندانه، آگاهانه و بلند مقام معظم رهبری استفاده کرده و با همه وجود به منویات ایشان عمل می‌کند تصریح کرد: یکی از دلایلی که آمریکا راه مذاکره با ایران را در پیش گرفت ناکارآمدی گزینه نظامی بود و آنها به این نتیجه رسیدند که گزینه نظامی تاثیری در وضعیت ایران ندارد.
 
سعیدی با اشاره قدرت منطقه‌ای ایران گفت: یکی دیگر از عواملی که سبب شد آمریکایی‌ها با کشورمان مذاکره کنند، نفوذ و قدرت منطقه‌ای ایران بود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.