سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کم‌وکیف صندوق‌های اخذ رأی در شمیرانات

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: انتخابات هفتم اسفند در شمیرانات به صورت الکترونیکی برگزار و تعداد صندوق های رأی نیز 238 عدد است.

عزت‌الله خانمحمدی فرماندار شهرستان شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سازمان‌دهی و ساماندهی ستاد انتخاباتی این شهرستان اظهار کرد: طبق اعلام وزارت کشور انتخابات در سطح شهرستان به منظور امنیت بیشتر در جریان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی و تعداد 238صندوق رأی نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات سه مرحله اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر و حضور مردم در انتخابات در نظر گرفته شده است و این مراحل شامل مرحله‌ی قبل، حین و پس از انتخابات است. 
 
 فرماندار شهرستان شمیرانات افزود: در مرحله‌ قبل از برگزاری انتخابات رویکرد ایجاد فضای نشاط سیاسی برای حضور حداکثری مردم، ایجاد فضای تبلیغاتی در سطح شهرستان و فرصت برابر برای تمام جریانات، احزاب و گروه‌های سیاسی در چارچوب قانونی تعریف شده است. 
 
خانمحمدی در ادامه گفت: یکی دیگر از اقدامات در دستور کار برای انتخابات شناسایی معتمدین و آمادگی برای تشکیل هیئت اجرایی، ارزیابی و بررسی شعب اخذ رأی و برنامه‌ریزی برای تدارک پشتیبانی انتخابات، تعامل و هماهنگی برای نظارت شورای نگهبان خواهد بود. 
 
فرماندار شهرستان شمیرانات بیان کرد: هرگونه تبلیغات زودرس تخلف محسوب می‌شود و تاکنون موردی در این زمینه دیده نشده و کاندیداتورها باید در زمان رسمی که از سوی وزارت کشور اعلام می‌شود به تبلیغات بپردازند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
 
انتهای پیام / 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.