سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیبت نفرات اصلی درروز بازگشت بیرانوند

تیم فوتبال نفت تهران بدون حضور پنج بازیکن اصلی خود در شرایطی مقابل پدیده به میدان می‌رود که احتمال دارد علیرضا بیرانوند برای زردپوشان بازی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های نفت تهران و پدیده مشهد در شرایطی روز چهارشنبه هفته جاری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند که زردپوشان پایتخت به  دنبال تداوم روند شکست ناپذیری مقابل مشهدی‌ها و صعود به جمع هشت  تیم پایانی و تقابل با برنده جدال استقلال تهران و فولاد خوزستان هستند.

هر چهار رویارویی قبلی نفت و پدیده با برتری شاگردان منصوریان خاتمه یافته است و آنها در تلاش هستند با پنجمین پیروزی مقابل مشهدی‌ها گام محکمی برای صعود به مراحل بالایی جام حذفی بردارند.

کاروان نفت ساعت 11 امروز به مشهد پرواز کرد و نشست خبری علی رضا منصوریان ساعت 14:30 دراین شهر برگزار می‌شود.

نفتی‌ها همچنین امروز یک جلسه تمرین در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد خواهند داشت.

احتمال بازگشت بیرانوند به ترکیب اصلی با توجه به نزدیکی به اردوی تیم ملی برای دیدار مقابل ترکمنستان احتمال دارد کادر فنی تیم نفت در دیدار مقابل پدیده از علیرضا بیرانوند درون دروازه زرد پوشان استفاده کند. البته شاید عملکرد خوب وحید شیخ ویسی در بازی‌های اخیر نفت سبب شود منصوریان به ترکیب خود دست نزده و بازهم دروازه بان ملی پوش زرد پوشان از روی نیمکت و یا سکو شاهد بازی تیمش باشد.
 

نفت در دیدار جام حذفی نیز مانند بازی مقابل استقلال خوزستان نمی‌تواند از سید جلال حسینی، علیرضا عزتی، کارلوس سانتوس، عباس بوعذار و ایمان مبعلی استفاده کند و اگر این بازی به وقت اضافه کشیده شود آن گاه منصوریان چاره‌ای جز استفاده از نفرات جوان خود در جدال حساس مقابل پدیده ندارد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.