سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

برگزاری جشن اتمام مسکن مهر در سال 95

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پایان 3 ماهه نخست سال 95، پایان پروژه‌های مسکن مهر و جشن اتمام مسکن مهر در استان اردبیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه در جلسه بررسی مشکلات حوزه مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: پایان طرح مسکن مهر در استان اردبیل نزدیک است و به زودی تمامی واحدهای تعهد شده مورد بهره‌برداری متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه زمان بسته‌شدن پرونده مسکن مهر استان اردبیل سال 95 است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پایان 3 ماهه نخست سال 95، پایان پروژه‌های مسکن مهر و جشن اتمام مسکن مهر در استان خواهد بود.

محبت‌خواه با اشاره به اینکه هیچ گونه تعارفی در مورد مسکن مهر با تعاونی‌ها و پیمانکاران نداریم، افزود: پروژه‌های این طرح باید به شکل سریع تکمیل و تحویل متقاضیان داده شود تا بتوانیم زمینه سکونت آنها را در واحدهای مسکن مهرشان شاهد باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه با اشاره به مسکن اجتماعی اظهار کرد: بحث مسکن اجتماعی در کشور مطرح شده و در صورت ابلاغ نحوه اجرای آن، این استان نیز امورات مربوطه را در چهارچوب قانونی انجام داده و اقدام به احداث این گونه پروژه‌های خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، برگزاری ، جشن ، اتمام ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.