سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

ثبت 16 میلیون و 987 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان

مدیر کل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان قزوین خبر داد‌: در مهر‌ماه امسال تردد 16 میلیون و 987 هزار و 521 وسیله‌ نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قزوین به ثبت رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ شعبانی مدیر کل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان قزوین گفت: 25/16 درصد از کل این تردد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است.

وی سرعت متوسط تردد در شبکه‌ی راههای دارای تردد شمار استان در مدت یاد شده را 95 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت‌: بیشترین سرعت متوسط در این مدت 105 کیلومتر در ساعت مربوط به آزاد‌راه زنجان ـ قزوین بوده است.

وی افزود: کمترین نرخ جریان ترافیک در مهر ماه با 134 تردد وسیله‌ی نقلیه در ساعت مربوط به محور معلم کلایه ـ قزوین بوده است.

گفتنی است که 23 درصد وسایل‌نقلیه در محورهای مواصلاتی استان فاصله‌ طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده‌اند و بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله‌ی طولی مجاز مربوط به آزاد‌راه آبیک ـ قزوین با 521 هزار و 585 وسیله‌ نقلیه به ثبت رسیده است.

رحمت شعبانی تصریح کرد: شهروندان عزیز قبل از آغاز سفر در صورتیکه شرایط جوی بارندگی، رعد و برق و مه‌گرفتگی است، ضمن توجه به توصیه‌های ایمنی با سرعت مطمئنه که حداقل 30 الی 40 کیلومتر در ساعت کمتر از سرعت مجاز محور می‌باشد رانندگی نموده و همچنین با بهره‌گیری از سامانه پیام کوتاه 141 قبل از آغاز سفر از آخرین وضعیت اطلاعات راه‌ها و تعیین مبداء و مقصد سفر خود اطلاع حاصل نمایند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: ثبت ، محور ، مواصلاتی ، قزوین ، تردد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.