سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رابطه ی عاطفی حدادی و بوخنسوف به المپیک کشیده شد

رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: حدادی و مدال او، ارزشب بالاتر از یک میلیارد دارند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی، رییس جدید فدراسیون دو و میدانی در نشست خبری امروز گفت: یکی از اولویت های فدراسیون، ایجاد شرایط مطلوب برای تیم ملی جهت حضور در مسابقات پیش رو و المپیک است.
وی افزود: اولویت بندی کرده ایم تا برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته اند برنامه های جداگانه داشته باشیم. اولویت بعدی ورزشکارانی هستند که شانس بیشتری برای حضور در المپیک دارند.
کیهانی در مورد کیم بوخنسوف، مربی جدید احسان حدادی گفت: با نظر صد در صدی حدادی، بوخنسوف را که سابقه ی روشن و پیشینه ی خوبی از حضور در دو و میدانی دارد، انتخاب کردیم. این مربی چهار پنج روز است که به ایران آمده و اولین مرحله تمرینات او با حدادی از اواخر این هفته در کیش برگزار می شود.
وی در مورد مکان تمرین های حدادی افزود: احسان یک ورزشکار حرفه ای ست و اینطور نیست که تمام مراحل تمرینات در تهران یا مسکو باشد. بخشی از آن ها در پرتقال، بخشی در آفریقای جنوبی، آلمان و کیش خواهد بود. در مورد سایر ورزشکاران نیز برحسب موقعیت، شرایط و مربی تصمیم می گیریم. به طور مثال برادران صمیمی را به مجارستان اعزام خواهیم کرد.
رییس جدید فدراسیون در خصوص نیاز این ورزش به استعدادیابی گفت: دو و میدانی به دلیل شرایط و موقعیت اش نیاز به استعدادیابی دارد. اگر بخواهیم مسابقه ای برگزار کنیم و از این طریق استعدادها را پیدا کنیم با چالش رو به رو می شویم. من به استعدادیابی علمی اعتقاد دارم. باید دست استعداد را بگیریم و داخل دو و میدانی بیاوریم.
وی در این مورد تصریح کرد: از اواخر آذرماه کار استعدادیابی را به طور جدی آغاز می کنیم تا بتوانیم از تابستان 95 استعدادها را برای مسابقات آینده پایه گذاری کنیم.
مجید کیهانی، رییس فدراسیون دو و میدانی در پاسخ به این سوال که آیا رقم اعلام شده برای هزینه های حدادی صحت دارد گفت:
رابطه عاطفی احسان و بوخنسوف عمیق است و او روی احسان تعصب دارد و از شرایطی که برایش به وجود آمده بود، دل نگران بود و می خواست به احسان کمک کند. وقتی فدراسیون این شرایط را دید اعلام کرد حاضر است هر هزینه ای برای حدادی بکند اما مقدار یک میلیارد تومان شیطنت رسانه ها بود و من به یاد ندارم این عدد را اعلام کرده باشم. هر چند که فدراسیون تمام عزم اش را جزم کرده است و برنامه ی هدفمندی برای احسان دارد. ما همه ی توانمان را می گذاریم چون احسان و مدال او ارزشی بالاتر از یک میلیارد دارند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.