سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور پر رنگ خانم‌ها در میان عوامل اجرایی جشنواره فجر/ اولین نشست خبری پایان آبان ماه

اولین نشست خبری سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پایان آبان ماه برگزار خواهد شد.

محمد حیدری دبیر سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در خصوص شروع به کار دبیرخانه جشنواره، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به اینکه دبیرخانه جشنواره ماه‌هاست که کار خود را آغاز کرده اما شروع آن به صورت رسمی بعد از برگزاری اولین نشست خبری جشنواره فیلم فجر آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: اولین نشست خبری پایان آبان ماه خواهد بود و خبر‌هایی در خصوص معرفی ستاد برپایی، مدیر روابط عمومی و همچنین بخش‌های مختلف جشنواره در این نشست اعلام خواهد شد.

حیدری در مورد حضور پررنگ خانم‌ها در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: قرار است در ستاد برگزاری و اجرایی جشنواره از حضور خانم‌ها بیشتر استفاده کنیم تا جشنواره متفاوتی را به نسبت سال‌های آینده شاهد باشیم.

وی ادامه داد: فیلمسازان آثار بسیار متنوعی را برای جشنواره در دست دارند که می‌توان با قدرت گفت که سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر با تحول چشم‌گیری روبرو خواهد بود.

حیدری خاطرنشان کرد: به همراه تمامی افرادی که در این زمینه من را همراهی می‌کنند، تمامی تلاشمان را می‌کنیم تا برای فعالان عرصه هنر و مردم هنر‌دوست کشورمان بهترین و خاطره‌انگیز‌ترین جشنواره فیلم فجر را برگزار کنیم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.