زمانی که فیلم اولی‌ها با آمال و تجربه‌های زیاد و به روز در مورد سینمای دنیا وارد عرصه فیلمسازی می‌شوند، مهمترین مطلب حمایت همه جانبه از آن‌هاست.

مجید اسماعیلی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت رفتن سراغ سوژه «ماهی سیاه کوچولو» و همکاری با بازیگران مشهور پروژه در اولین تجربه بلند سینمایی خود، گفت: در طرح اولیه‌ای که به من پیشنهاد شد با فضای خاص فیلم که از موارد مورد علاقه من است، ارتباط برقرار کردم و همکاری ما آغاز شد، در خصوص همکاری با بازیگران مشهور نیز بگویم زمانی که با بازیگر حرفه‌ای کار می‌کنید، درگیر مشکل نخواهید شد. چون آن‌ها با پذیرفتن همکاری با یک فیلم همه جوره تحت اختیار خواهند بود و به بهترین نحو ایفای نقش و همکاری می‌کنند. در فیلم «ماهی سیاه کوچولو» نیز به همین شکل بود.

اسماعیلی در مورد حرف اصلی فیلم اظهار داشت: حرف اصلی «ماهی سیاه کوچولو» انسانیت و عشق است و رده سنی جوانان به بالا را در بر می‌گیرد.

این کارگردان در خصوص موفقیت فیلم «ماهی سیاه کوچولو» بین مخاطبان گفت: فقط می‌توانم بگویم که ان شاء الله مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند. چون که فضای آن با فیلم‌های اجتماعی که در حال تولید است، متفاوت بوده یعنی از فضای شهر خارج شده و بازیگران نقش‌های خاص‌تری را ایفا می‌کنند.

اسماعیلی در مورد حمایت از فیلم اولی‌ها این گونه گفت: اینکه سالانه به چه تعداد از فیلم اولی‌ها پروانه ساخت می‌دهند، مهم نیست. اینکه این موضوع درست انجام شود، مهم است. چون زمانی که جوان‌ها یا همان فیلم اولی‌ها با آمال و تجربه‌های زیاد و به روزی در مورد سینمای دنیا وارد می‌شوند و قصد آن‌ها ساخت فیلم خوب است، مهمترین مطلب حمایت همه جانبه از آن‌ها خواهد بود؛ چون با این کار آینده سینما بهتر رقم می‌خورد.

این کارگردان در پاسخ به این سؤال که آیا قصد ساخت فیلم جدیدی را دارد، عنوان کرد: فیلم دیگری را با نام «گمیجی» ساخته بودم که در جشنواره همدان نیز شرکت داشت و این روز‌ها بیشتر پیگیر آن برای حضور در دیگر جشنواره‌ها و حتی جشنواره‌ فجر هستم، اگر شرایط مناسب و ایده‌آل مدنظرم ایجاد شود مانند هر فیلمسازی فیلم بعدی را خواهم ساخت.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.