سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدوی: نمایش ملی در کرواسی ما را امیدوارتر کرد/ جای سجاد در جمع بچه‌ها خالیست

رییس فدراسیون هندبال تاکید کرد: حضور تیم ملی در کرواسی باعث شد به صعود امیدوار شویم.


ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون هندبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اردو کرواسی دارای امکانات بسیار مطلوب و پیشرفته‌ای بود. طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده بازیکنان به تمرینات خوبی پرداختند. مروز تاکتیک‌ها و تمرینات حرفه‌ای با سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان از مهم‌ترین برنامه‌های بچه‌ها بود. 

وی در ادامه گفت: پس از اردوی کرواسی بازیکنان یکسره به تونس اعزام می‌شوند و درتورنمت چهارجانبه سنگین تونس شرکت می‌کنند.
 تیم‌های خوب و پیشرفته‌ای در این تورنمت هستند که به آمادگی هر چه بیشتر و مطلوب هندبالیست‌ها کمک می‌کند.

مهدوی تصریح کرد: همه بازیکنان تیم ملی در سلامت کامل به سر می‌برند و مصدومین نیز بهبود کامل یافته‌اند. جای سجاد ندری در اردو تیم ملی خالی است چرا که به علت مصدومیت قرار بود در شهر خودش مداوا به درمان شود، پس از آن با آوردن  ام آرای خود با تشخیص پزشک معالج  به اردو تونس برود که تاکنون به فدراسیون مراجعه نکرده و به احتمال زیاد دیگر تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.

وی در خصوص لژیونرها افزود: با تلاش‌های بسیار مسئولان در فدراسیون پیگیری و مذاکرات انجام شده همه لژیونرها  به جز ایمان جمالی در تیم ملی حضور خواهند داشت.

رییس فدراسیون در خصوص حضور ایمان جمالی در تیم ملی مجارستان خاطرنشان کرد: جمالی به علت حضور در مسابقات لیگ باشگاهی و تمرینات فشرده تیم‌اش نتوانست تیم ملی کشورش را همراهی کند، وی از قبل نیز کمی آسیب‌دیدگی داشت. نام ایمان در 30 بازیکن تیم مجارستان به چشم می‌خورد، که هنوز تمرینات و برنامه وی با این تیم شروع نشده است.

مهدوی درباره تیم ملی کشورمان اضافه کرد: هندبالیست‌های تیم ملی در شرایط آمادگی جسمانی خوبی قرار دارند و بیش‌تر از قبل امیدوار هستیم.امیدوارم شاگردان عرفان بین 3 تیم برتر آسیا در دوحه قطر قرار گیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهدوی ، هندبال ، تمرینات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.