کاروان تیم ملی هندبال ایران ساعتی پیش وارد نابل تونس شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال ایران که برای شرکت در اردوی کرواسی در اوماگ این کشور به سر می‌برد. صبح امروز از فرودگاه زاگرب به استانبول ترکیه پرواز کردند . 

تیم ایران ساعاتی پیش فرودگاه استانبول را هم به مقصد تونس ترک کرد و دقایقی پیش وارد این کشور شد. کاروان ایران با 20 بازیکن و 6 همراه پس از ورود به تونس‌، عازم نابل، شهری در 60 کیلومتری پایتخت این کشور شد. 

تیم ایران قرار است در تورنمنت چهارجانبه‌ای در این کشور شرکت کند. ملی‌پوشان ایران پنج شنبه 14 آبان ساعت 18 به وقت محلی به دیدار تیم میزبان (تونس) می‌روند. 
ایران در دومین دیدار خود ساعت 16 به وقت محلی جمعه 15 آبان به مصاف تیم خوب هندبال سوئیس خواهند رفت. همچنین در سومین دیدار خود ساعت 16 به وقت محلی به مصاف تیم  الجزایر می‌روند. 

در پایان این رقابت‌ها 18 بازیکن نهایی برای همراهی تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک در فهرست نهایی عرفان اسماعیلاجیج قرار می‌گیرند. امروز همچنین برادران استکی خود را به تیم ملی رساندند تا به دنیل کومایش و علیرضا موسوی بپیوندند. محمدرضا رجبی هم که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، به استانبول رفت و در ترکیه به دیگر ملی‌پوشان پیوست.
ملی پوشان کشورمان بیست و سوم آبان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ریو 2016 راهی دوحه قطر می‌شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار