سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

توزیع شیررایگان دربین 275 هزار دانش آموز کردستانی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 275 هزار نفر از دانش آموزان استان تحت پوشش شیر رایگان قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،نظام مرادی در اولین نشست کارگروه استانی توزیع شیر با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری 275 هزار دانش آموز کردستانی تحت پوشش شیر رایگان قرار می‌گیرند، گفت: دانش آموزان دوره ابتدایی، دانش آموزان متوسطه اول و دوم مدارس دولتی و غیردولتی، دانش آموزان مراکز شبانه‌روزی، کودکان بی‌سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی و نوآموزان پیش دبستانی‌های ضمیمه مدارس دولتی و غیردولتی جامعه هدف توزیع شیر استان در سال تحصیلی جاری هستند.

وی به اقدامات سال گذشته آموزش و پرورش استان در راستای توزیع شیر رایگان نیز اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی گذشته 219 هزار و 995 نفر از دانش آموزان جامعه هدف تحت پوشش توزیع شیر بودند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: برای خرید و توزیع شیر در سال گذشته مبلغ2 میلیارد و 665 میلیون و 800 هزار تومان هزینه شده است.

وی به تعداد نوبت‌های توزیع شیر در سال تحصیلی گذشته نیز اشاره و ذکر کرد: 26 نوبت شیر در بین دانش آموزان مدارس شهری و 19 نوبت شیر نیز در بین دانش آموزان روستایی توزیع شده است.

مرادی بر اهمیت توزیع شیر سالم و سلامت دانش آموزان تاکید کرد و از کارگروه بهداشت و استاندارد خواست بر اساس شیوه نامه، نظارت‌های لازم در این خصوص اعمال شود تا هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان درپایان گفت: بر اساس شیوه‌نامه وزارتی سه کارگروه نظارت بهداشتی، نظارت اجرایی و نظارت مالی به منظور تهیه و توزیع به موقع شیر مدارس پیش‌بینی شده و در سطح استان فعال خواهد بود.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.