سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین اخبار نارنجی پوشان پایتخت

تیم فوتبال سایپا آخرین تمرینات را برای حذف تراکتور و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران که چهارشنبه هفته جاری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تراکتور سازی تبریز می‌رود از ساعت 11:30 امروز تمرینات خود را در ورزشگاه سازه  گستر انجام می‌دهد. ضمن اینکه آخرین تمرین نارنجی پوشان برای تقابل با تراکتور سازی فردا برگزار می‌شود.

با اعلام سازمان لیگ برتر مبنی بر تغییر ورزشگاه دیدار سایپا و تراکتور سازی از ورزشگاه دستگردی به تختی باشگاه سایپا درنامه‌ای به این سازمان و  شورای تامین استان خواستار استفاده خود از حق میزبانی و برگزاری این بازی در ورزشگاه دستگردی شده و پیرو همین موضوع محل اردوی خودروسازان نیز در  هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

در صورت قطعی شدن برگزاری بازی در ورزشگاه تختی کاروان سایپا در هتل شهر اقامت می‌کند، اما اگر در خواست نارنجی‌ پوشان مورد قبول سازمان لیگ و شورای تامین استان قرار گیرد هتل المپیک میزبان اردوی این تیم قبل از مصاف با سرخ پوشان آذری می‌باشد.

نشست خبری پیش از دیدار سایپا و تراکتور سازی فردا در محل سازمان لیگ برگزار می شود و مجید جلالی از ساعت 14 پاسخگوی اصحاب رسانه خواهد بود.

سایپا برای مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی محروم و مصدومی ندارد اما از اردوی تراکتور سازان خبر مصدومیت قطعی شجاع خلیل زاده و همچنین غیبت احتمالی آگوستو سزار و سامان نریمان جهان شنیده می‌شود.

خودرو سازان در  اندیشه از رده خارج کردن تراکتور

شکست شاگردان مجید جلالی در مرحلخ یک هشتم نهایی جام حذفی سال گذشته مقابل تراکتور سبب شده آنها از انگیزه بالایی برای حذف تراکتور و صعود به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی داشته باشند. آخرین بازی که سایپا در رقابت‌های جام حذفی به قهرمانی رسید به سال 1373 باز می‌گردد و نارنجی‌پوشان در صدد هستند به این طلسم 22 ساله پایان دهند. ضمن اینکه خودرو سازان از سال 1383 نتوانسته‌اند به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا ، تیم ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.