انتقال امتیاز تیم راه‌آهن به استان البرز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال راه‌آهن تهران که قبل از شروع رقابت‌های لیگ پانزدهم به مالکیت هلدینگ یزدان درآمد و پیمان کیانیان مالک این شرکت عهده‌دار زمام باشگاه گردید، قرار است طبق مصوبه هیئت مدیره این باشگاه به استان البرز و شهرستان کرج منتقل شده و از این پس بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

استان البرز که پیش از این از بازی‌های خانگی تیم فوتبال سایپا تهران میزبانی می‌کرد، امیدوار است با کوچ لوکوموتیورانان پایتخت بار دیگر حس‌و‌حال حضور در لیگ برتر را چشیده و این بار از شاگردان مهدی‌ تارتار میزبانی کند.

بی‌شک البرزی بدون 2 عضو تاثیرگذار هیئت مدیره راه‌آهن می‌تواند در تصمیم انتقال دیدارهای خانگی این تیم به کرج نقش اصلی را ایفا می‌کند. محمد محمودی به عنوان رییس هیئت فوتبال استان البرز و محمدجوادکولیوند نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در هیئت مدیره راه‌آهن حضور دارند و می‌توانند با تاثیر خود بار دیگر لیگ برتر را با مردم این استان فوتبال خیز آشتی دهند.

البته در این میان باید تمیداتی اندیشیده شود تا داستان خروج ناگهانی سایپا از البرز تکرار نشده و راه‌آهن بتواند با فراغ بال و آسودگی خاطر بازی‌های خود ضمن این که در همین زمینه گفت‌و‌گویی انجام دادیم با رضا گل‌محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز.

گل‌محمدی گفت: انتقال راه‌اهن به البرز در مراحل پایانی است رضا گل‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: باشگاه راه‌آهن در نامه‌ای به طهماسبی استاندار البرز خواستار فراهم شدن مقدمات انتقال تیم فوتبال این باشگاه به استان البرز و برگزاری بازی‌های این تیم در ورزشگاه انقلاب کرج شده است.

وی افزود: استاندار البرز نیز از من خواست این موضوع را پیگیری کرده و زمینه حضور راه‌آهن در کرج را فراهم کنم.

گل‌محمدی ادامه داد: طرفین به توافقات کلی رسیده‌اند و تنها برخی از شرایط این انتقال باقی‌مانده است که در جلسه‌ای که در هفته جاری با راه‌آهنی‌ها خواهیم داشت انتقال راه‌آهن به کرج را نهایی کرده و گزارشی از این جلسه را در اختیار استانداری البرز قرار می‌دهیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار