سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

صدور بیش از 48 هزار سند کاداستری در کرمان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: در هفت ماهه امسال 48 هزار و 955 برگ سند کاداستری در این استان صادر شده که این میزان از رشد 49 صدم درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا طالبی زاده گفت: در مجموع از سال 89 تاکنون 342 هزار و 725 برگ سند کاداستری در این استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز در مدت مشابه48 هزار و 715 سند صادر شده است.

طالبی زاده بیشترین سند صادر شده در هفت ماه امسال را با 18 هزار و 831 سند به کرمان و کمترین سند صادر شده با 98 سند را به گلباف مربوط دانست.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با بیان اینکه صدور اسناد مالکیت کاداستری در قالب طرح کاداستر، با ضریب امنیتی مطلوب و با هدف تسریع در پاسخگویی به مراجعان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ملی ثبت اسناد و املاک به سمت مکانیزه شدن می رود و خدمات ثبتی به سوی ثبت نوین سوق داده می شود.

طالبی زاده، کاهش احتمال جعل سند، داشتن هولوگرام امنیتی، درج مشخصات مالک و ملک، ترسیم نقشه کاداستر و کروکی ملک، مکانیزه شدن صدور، جلوگیری از اختلافات حدودی و مرزی، سهولت در نقل و انتقالات، بالابردن سرعت و دقت عمل در نحوه صدور و نیز احیاء اسناد مالکیت قدیمی را از مزایای عمده سند مالکیت جدید ( کاداستری) عنوان کرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سند ، کاداستری ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.