سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت اولین شهید محراب در تبریز

مراسم 36 مین سالگرد شهادت اولین شهید محراب آیت اله سیدمحمد قاضی طباطبائی با حضور مردم ومسئولین استانی امروز در مسجد مقبره تبریز برگزار شد.

به گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام رسول برگی در این مراسم گفت:آیت اله شهید قاضی طباطبائی در فقه، اصول، حدیث و تاریخ اسوه بودند و شخصیت والایی داشتند که در طول زندگانی و با شهادت خود ولایت پذیری و ولایت مداری را به ما آموختند .

وی با بیان اینکه شهید قاضی طباطبائی در دوران مبارزه خود علیه رژیم شاهنشاهی به خمینی آذربایجان معروف بود گفت: مرحوم سید محمد قاضی طباطبائی در نوجوانی اهداف انقلاب را شناخت وبا الگو گیری از قیام وشهادت امام حسین(ع) مبارزات خود علیه ظلم وستم را آغاز کرد و در سخنرانی های خود نیز مردم را به حمایت از ولایت فقیه دعوت می کردند.

مراسم 36 مین سالگرد شهادت اولین شهید محراب آیت اله سیدمحمد قاضی طباطبائی با حضور مردم شهید پرور ومسئولین استانی امروز در مسجد مقبره تبریز در جوار مرقد آن شهید برگزار شد.

شهید آیت اله سید محمد قاضی طباطبائی اولین شهید محراب در دهم آبان سال 58 شمسی مصادف با عید قربان و بعد از اقامه نماز عید سعید قربان در راه عزیمت به خانه توسط گروهگ تروریستی منافقین به شهادت نائل شدند.
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.