سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دست برداشتن آمریکا از سلطه، توهم است/ هرگز شعار "مرگ بر آمریکا" را فراموش نمی‌کنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هرگز شعار "مرگ بر آمریکا" را فراموش نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام علی اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: آمریکا ستم‌های بسیاری به ملت ایران روا داشته است و از همین رو حضرت امام(ره) معتقد بودند که آمریکا ام‌ّالفساد این قرن است.

وی در ادامه افزود: آمریکا دشمن ملت‌های آزاده و از جمله ملت ایران است و لذا رفتار سران این کشور ایجاب می‌کند تا در روز 13 آبان، مردم نفرت خودشان را به دشمن نشان دهند.

به گفته اسلامی، جنایات و پلیدی‌های آمریکا در طول تاریخ معاصر ایران اجازه نمی‌دهد که شعار "مرگ بر آمریکا" در کشور ما به فراموشی سپرده شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از مسئولین معتقدند اگر آمریکا رفتارش را نسبت به ایران تغییر دهد، شعار "مرگ بر آمریکا" پایان خواهد یافت، بیان کرد: ساده‌اندیشی است که تصور کنیم آمریکایی‌ها دست از خوی غارت و چپاولگریشان دست برخواهند داشت؛ این موضوع جزء محالات است.

اسلامی در پایان با بیان اینکه خوش‌خیالی است که آمریکا را فرشته نجات تلقی کنیم، خاطر نشان کرد: تصور اینکه آمریکا به مردم جهان خیر برساند و ملت‌های مستقل را دوست بدارد، جز توهم چیز دیگری نیست.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.