سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در کردستان برگزارمی شود

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان از برگزاری مرحله استانی دهمین دوره جشنواره قرآنی «مُدهامتان»در ۱۱ آبان‌ماه در مسجد جامع سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،کامل گلباغی از برگزاری مرحله استانی دهمین دوره جشنواره قرآنی "مُدهامتان"، 11 آبان‌ماه در مسجد جامع سنندج خبر داد و گفت: بیش از 60 نفر کردستانی در دهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این دوره از رقابت‌های قرآنی با حضور گرم فعالان قرآنی برگزار شده است، افزود: مرحله شهرستانی جشنواره مُدهامتان هشتم آبان‌ماه به اتمام رسید.

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان بیان کرد: آقایان بیشترین تعداد شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌های قرآنی را دارند چراکه رشته‌های قرآنی برای بانوان محدودتر است.

وی با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های تفسیر، قرائت، ترتیل، حفظ، نهج البلاغه، سرود، اذان و نماز برگزار می‌شود، گفت: شهرستان قروه بیشترین تعداد شرکت‌کننده در جشنواره قرآنی مُدهامتان را داشته است.

گلباغی در پایان گفت: به دلیل اینکه این مسابقات ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد است، شرکت‌کنندگان این دوره از رقابت‌های قرآنی را جوانان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.