سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردنوری:

حرف آخر در مورد کرار را مظلومی می‌زند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: به طور کلی سرمربی تیم نظر نهایی خود را در خصوص آخرین وضعیت کرار اعلام خواهم کرد.

عباس کردنوری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه امروز کرار گفت: مشکلی دراین زمینه وجود ندارد و طرفین باید صحبت‌های لازم را انجام دهند و نظرنهایی را باید مظلومی در برابر کراربدهد.

وی ادامه داد: هیات مدیره صبحت‌های لازم را انجام می‌دهد و یک تصمیم قطعی در مورد کرار خواهیم گرفت. به طور کلی قبول دارم که کرار بی انضباطی کرده و بزرگترین بازی مقابل پرسپولیس را غایب بوده است اما وقتی بازی را دیدم  جای خالی کرار را در زمین مسابقه حس کردم. اما قطعا صحبت‌هایی را انجام و این مسئله باید در هیات مدیره نیز بررسی شود اعضای هیات مدیره نظرات خود را ارائه دهند.

وی در مورد اینکه قرار داد کرار یک میلیارد و دویست میلیون اعلام شده اما کرار گفته قرار دادم یک میلیارد و چهارصد میلیون است توضیح داد: من در ریز قرار داد کرار نبودم و ا ین سوال را باید از مسئولانی که با وی توافق کرده‌اند بپرسید.

وی در خصوص اینکه کرار قبل از ترک در دو اعلام کرده 30 درصد قرار دادش را می‌خواهد گفت: به نظر من 30 درصد به کرار پرداخت شده و من جای سرمربی استقلال نیستم که نظر بدهم اما فعلا در نظر داریم طی دو، سه روز پیش رو در مورد کرار تصمیم جدی بگیریم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.