سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهان در سال 2035 چگونه خواهد بود + تصاویر

زندگی انسان‌ها 20 سال آینده با تغییرات گسترده و باور نکردنی مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارشناسان در جدیدترین پیش‌بینی از آینده جهان در سال 2035 فناوری‌های منحصر بفردی را معرفی کرده‌اند.

گفتنی است،‌کارشناسان اعتقاد دارند در سال 2035 ساختمان‌ها و هواپیماها کاملا شفاف شوند و حتی امکان رشد خواهند داشت. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند،‌ در آن زمان ماشین‌های بدون راننده به راحتی در جاده‌ها و خیابان‌ها در سراسر جهان به حرکت خواهند پرداخت. 


محققان هوش مصنوعی و صنعت روبوتیک دانشگاه‌های استرالیا و انگلستان اعتقاد دارند در سال 2035 بسیاری از دفاتر و سازمان‌ها در جهان برچیده خواهد شد و در عوض انسان‌ها از محل زندگی خود به کار خواهند پرداخت و حتی با سایر کارکنان و سازمان‌ها از طریق ابزارهای فناوری اطلاعات ارتباط خواهند داشت. 

همچنین در سالهای نه چندان دور آسانسورهایی با قابلیت حرکت افقی و عمودی به صورت همزمان به حمل و نقل انسان‌ها و اشیاء می‌پردازند.

کارشناسان اعتقاد دارند در آینده خانه‌ها در عوض ساخت توسط بتن با استفاده از پلاستیک‌های شفاف و قابل انعطاف ساخته خواهند شد و حتی ساختمان‌ها چنان ارتفاع عظیمی خواهند داشت که می‌توانند کل جمعیت یک شهرستان را در خود جای دهند. 


در زمینه انسان‌ها کارشناسان اعتقاد دارند تغییرات فیزیولوژیکی گسترده‌ای در انسان‌ها اتفاق خواهد افتاد و در بدن انسان‌ها انواع تراشه‌ها و تجهیزات سخت افزاری نصب خواهد شد و انسان به ترکیبی از ماشین و موجود جاندار بدل خواهد شد. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
زهرا
۲۳:۰۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سفر در زمان سال98