سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

زائران اربعین حسینی برای ثبت نام به سامانه سما مراجعه کنند

مدیرکل حج و زیارت استان قم گفت: به دلیل اینکه اینکه تراکم جمعیت در مرز نداشته باشیم ثبت‌نام زائران اربعین حسینی در سامانه سما صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: رضایی با اشاره به هزینه بالایی که زائران سال گذشته برای شرکت در مراسم اربعین پرداخت کرده اند افزود: باید دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان حمل‌ونقل پایانه‌ها و شهرداری در تسهیل امور تلاش کنند.

رضایی با بیان اینکه داشتن گذزنامه برای خروج زائران الزامی است تصریح کرد:  برای اینکه تراکم جمعیت در مرز نداشته باشیم ثبت‌نام زائران اربعین حسینی در سامانه سما صورت می‌گیرد.

مدیرکل حج و زیارت استان قم گفت:  تغذیه و اسکان زائران قمی از جمله مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود و به دلیل اینکه تغذیه و اسکان زائران به صورت مردمی صورت می‌گیرد انتظار این است که کلیه تبرکات و کمک‌های مردمی در امر موکب حضرت معصومه (س) به مردم ارائه شود.

وی بابیان اینکه ارائه خدمات در کربلا تا عصر روز اربعین است، گفت: انتظار این است سازمان حج و زیارت تا چند روز بعد از اربعین ارائه خدمات داشته باشد.

مدیرکل حج و زیارت استان قم عملکرد صداوسیما درباره نحوه خروج زائران از مرز را قابل توجه دانست و خاطرنشان کرد: در سال گذشته صداوسیما در این زمینه فعالیت خوبی داشته و باید پیاده‌روی زائران عراقی در 28 صفر به سمت قم در دستور کار صداوسیما قرار گیرد.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: ثبت نام ، اربعین ، زائران ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۴
جهت زیارت حسینی