معاون فرهنگی امور زائران استان قم گفت:تمام دستگاه‌های اجرایی باید فعالیت‌های خاصی را برای پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلا داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ یونس عالی‌پور معاون فرهنگی امور زائران استان قم با اشاره به فعالیت 10 کمیته ستاد تسهیلات در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: این ستاد خدمات خوبی را به مردم و زائران ارائه کردند و مشکل خاصی را در استان شاهد نبودیم که امیدواریم در ایام اربعین حسینی و 28 صفر نیز دستگاه‌های اجرایی فعالیت مناسبی داشته باشند.

عالی پور با اشاره به مشکلات بوجود آمده برای افرادی که به صورت پیاده در اربعین حسینی به کربلا رفته بودند گفت:  امیدواریم امسال این مشکلات کاهش پیدا کند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌ای برای پیاده‌روی روز اربعین در قم نداریم، خاطر نشان کرد: آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران باید برنامه ویژه و خاصی را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم  در پایان به حضور طلاب در این مراسم اشاره کرد و گفت: باید طلاب در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی حضور داشته باشند تا مردم را با احکام اسلام آشنا کنند.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.