سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

خدمات کمیته امداد امام (ره) شهرستان شازند به 654 دانش آموز و دانشجو

به همت کمیته امداد شهرستان شازند 654 دانش آموز و دانشجوی این شهرستان از خدمات مالی و حمایتی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ولی مشهدی مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شازند با بیان این مطلب افزود: 100 مورد اردوی دانش آموزی و 42 مورد اردوی اعزام به مشهد مقدس در شش ماهه اول امسال با هزینه ای بالغ بر 48 میلیون ریال انجام شد.

وی با اشاره به طرح امنیت غذایی کودکان زیر 6 سال تحت پوشش کمیته امداد هم گفت: به 185 نفر هزینه ماهیانه به جهت سوء تغذیه پرداخت می شود و طی شش ماه اول سال جاری مبلغ 139 میلیون ریال به بیماران تحت پوشش کمک شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شازند یادآور شد: در خصوص آموزش ازدواج و مشاوره نیز تعداد 251 نفر آموزش و 360 نفر نیز از خدمات مشاوره بهره مند شدند.

مشهدی به جشن عاطفه ها در شهرستان اشاره کرد و گفت: در برگزاری جشن عاطفه ها در سطح شهرستان بیش از 500 میلیون ریال کمکهای نقدی و بیش از 700 میلیون ریال نیز کمکهای غیر نقدی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه تعداد 6 هزار و 457 خانوار و بیش از 13 هزار نفر در شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند افزود: طی شش ماه نخست سال تعداد 74 فقره جهیزیه و هدیه ازدواج با هزینه ای بالغ بر 780 میلیارد ریال به زوج های جوان اهداء شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان شازند با اشاره به طرح های خودکفایی عنوان کرد: طی شش ماه امسال تعداد 77 طرح جدید خودکفایی و اشتغال با بیش از 8 میلیارد ریال اعتبار ایجاد شده است.

وی در خصوص وام های پرداختی نیز بیان کرد: تعداد 328 فقره وام قرض الحسنه به مبلغ 2 میلیارد و 831 میلیون ریال و وام مسکن 5 مورد به مبلغ 625 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اراک ، امداد ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.