مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)لرستان گفت : 560میلیون ریال اعتبار حمایت تحصیلی و تربیتی مددجویان کمیته امداد لرستان هزینه شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ منتظری گفت : با برگزاری کانون پیروان ولایت برای بیش از 800 نفر از دانش آموزان تحت پوشش به منظور حمایت تحصیلی و تربیتی بالغ بر 560 میلیون ریال هزینه شده است .

وی گفت : به منظور حمایت تحصیلی و تربیتی از دانش آموزان فعال و نخبه کلاسهای ویژه در ترم دوم این کانونها با حضور مشاوران امداد و مشاوران تخصصی خارج از امداد دوره های آموزشی برگزار می شود.

این مقام مسئول افزود: این برنامه های تربیتی شامل بهره مندی از صحیفه ی ولایت و برنامه های اخلاقی شامل سیره عملی و اخلاقی در قالب کارگاه ها و برنامه های اعتقادی شامل آموزش احکام ، برنامه های قرآنی از قبیل روخوانی ،روانخوانی و تفسیر و برگزاری مناسبت های مذهبی برپا شده اند.

منتظری گفت: در این دوره ها برنامه های علمی نیز از قبیل کلاسهای تقویتی ، دوره های مقدماتی کامپوترicdlوکلاسهای زبان انگلیسی با ارائه مدارک معتبر از آموزشگاه های استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد : سرانه هر دانش آموز برای شرکت در این دوره ها 700 هزار ریال میباشد که در مجموع 560 میلیون ریال از محل در آمد های مردمی و اعتبارات دولتی برای اجرای این طرح استفاده می شود و گفتنی است زمان حضور دانش آموزان در این کانونها 3 سال است .

در حال حاضر 72 هزار و 795 خانوار لرستانی تحت پوشش این نهاد است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.