سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت رسانی 16 استان؛

خدمت رسانی به8 هزار و500 تن در 16 استان سیل زده

رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر آخرین گزارش عملیات امدادگران در استان های متاثر از سیل و آبگرفتگی را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ناصر چرخساز با اشاره به جزئیات امداد رسانی در استان های سیل زده اظهار کرد:  طی 5 روز اخیر تا ساعت 8:30 امروز (شنبه )تعداد شانزده استان آذربایجان شرقی ،ایلام، کردستان ، کرمانشاه ، لرستان، خوزستان، کهگیلویه، همدان، قزوین و گیلان ،زنجان ، فارس ، چهارمحال ، اصفهان ، تهران و مرکزی و همچنین 55 شهرستان دچار سیل و آبگرفتگی شدید شدند. 
  
وی در ادامه با بیان اینکه در پی بارش های اخیر 68 روستا ، شهر و مناطق عشایر نشین آسیب دیدند ، افزود: تاکنون به 8 هزار و 500 نفر امدادرسانی شده و  به 860 نفر اسکان اضطراری داده شده است. 

 رئیس سازمان امداد و نجات گفت : تاکنون سه نفر در استان ایلام ، سه نفر در استان لرستان، یک نفر در کرمانشاه  جان خود را از دست دادند و یک تن نیز در دهلران مفقود شده است. 

وی بیان داشت: تعداد 500 کیلوگرم از اقلام امدادی طی 3 سورتی پرواز به کوهدشت در استان لرستان منتقل شد و هچنین 50 دستگاه چادر در دو اردوگاه شهر ایلام جهت اسکان اضطراری بر پا شده است.

چرخساز با اشاره به تخلیه آب از 338واحد مسکونی تصریح کرد: 30نفر نیز به مناطق امن انتقال یافتند.

وی گفت:طی عملیات های یاد شده ،از 240 تیم عملیاتی (1000) نفر ، 195 خودروی عملیاتی و 80 دستگاه موتور پمپ و لجنکش به کارگیری شده است.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.