سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان-برزیل

نماینده میزبان فینال را از پیکان گرفت!

تیم والیبال پیکان ایران با شکست مقابل نماینده کشور میزبان از رسیدن به فینال جام باشگاه‌های جهان باز ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد تا فینالیست های یازدهمین دوره این مسابقات مشخص شوند.

تیم والیبال پیکان ایران که با پیروزی روز گذشته مقابل نماینده کشور آرژانتین به عنوان صدرنشین گروه دو راهی نیمه‌نهایی شده بود، در این مرحله از ساعت 1و 40 دقیقه بامداد امروز به مصاف تیم والیبال ساداکروزیرو برزیل رفت و با نتیجه 3 بر صفر مقابل این تیم شکست خورد تا از رسیدن به فینال یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه های جهان بازبماند.

شاگردان پیمان اکبری در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 17 و 25 بر 17 مقابل حریف خود که نماینده کشور میزبان یعنی برزیل بود شکست را پذیرا شدند.

پیکانی‌ها با این نتیجه راهی دیدار رده‌بندی شدند تا در آن مسابقه برای کسب عنوان سومی بار دیگر به مصاف تیم یو سی پی ان آرژانتینی بروند که در مرحله مقدماتی این تیم را شکست داده بودند.

این تیم آرژانتینی در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات ساعتی قبل از دیدار پیکان به مصاف تیم قدرتمند زنیت کازان روسیه رفت و نتیجه را 3 بر صفر به این تیم واگذار کرد تا حریف پیکان در دیدار رده‌بندی شود.

با این نتایج دو تیم ساداکروزیرو برزیل و زنیت کازان روسیه دیدار فینال یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان را برگزار خواهند کرد. 

**برنامه دیدار رده‌بندی و فینال جام یازدهم به شرح زیر است:
 

دیدار  رده بندی ( ساعت 17:30 ) 

پیکان ایران - یو سی پی ان آرژانتین

دیدار فینال ( ساعت 20:30 )

زنیت کازان روسیه - ساداکروزیرو برزیل

انتهای پیام/




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.