تیم والیبال پیکان ایران با قبول شکست در دیدار رده‌بندی از کسب عنوان سومی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان بازماند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  روز پایانی رقابت‌های والیبال قهرمانی جام باشگاه‌های جهان با برگزاری دیدار رده‌بندی این مسابقات بین دو تیم پیکان ایران و یو سی ‌پی ان سن خوان آر‌ژانتین آغاز شد.  
 
این دیدار که از ساعت 17 و 10 به وقت تهران آغاز شده بود در نهایت با برتری 3 بر 2 تیم آرژانتینی به پایان رسید تا تیم یو سی پی ان خوان آرژانتین  به مقام سوم یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان برسد و پیکان از رفتن روی سکوی این مسابقات بازبماند.
 
تیم پیکان ایران در حالی این دیدار را با نتیجه 3 بر 2 به حریف واگذار کرد که در دو ست ابتدایی این بازی مقابل حریف خود به برتری رسیده بود.
 
شاگردان اکبری که ست‌های اول و دوم را به ترتیب با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 22 به سود خود به پایان رساندند در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 20 ، 25 بر 23 و 16 بر 14 مقابل حریف خود شکست خوردند و از کسب دومین مدال برنز این مسابقات بازماندند.
 
آخرین دیدار یازدهمین دوره این مسابقات از ساعت 20 و 30 به وقت ایران بین دو فینالیست این رقابت‌ها یعنی تیم های زنیت کازان روسیه و سادارکروزیرو برزیل برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار