سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضا هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس:

دربی را می بریم

هیئت مدیره دو تیم پایتخت نشین در آستانه دربی نظرات خود را پیرامون این دیدار بیان کردند.

به گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛اعضا هیئت مدیره دو تیم پایتخت نشین در آستانه دربی نظرات خود را پیرامون این دیدار بیان کردند.

جهانیان: امیدوارم استقلال کام هواداران را شیرین نماید

شهاب جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تقابل تیم استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به طور کلی احساس و اندیشه ما در دربی پیش رو این است که یک بازی جوانمردانه، اخلاق‌مدار را به اجرا بگذاریم و سه امتیاز را از آن خود کنیم و امیدوارم استقلال با برد در این بازی به صدرنشینی ادامه دهد و راه را برای قهرمانی هموارتر نماید.

وی ادامه داد: نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم استقلال برنده میدان شود و با این پیروزی کام هواداران آبی‌پوش را شیرین کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: در هر صورت امیدوارم این دربی، دربی جذاب و تماشاگرپسندی از آب دربیاید و از تماشاگران استقلال هم می‌خواهم همانند همیشه اخلاق حرفه‌ای و اسلامی را رعایت کنند و تنها تیم خود را مورد تشویق قرار دهند.

جهانیان افزود: به طور حتم برای تماشای بازی دربی به استادیوم خواهم رفت تا از نزدیک نظاره‌گر بازی استقلال باشم.

.......................................................

امیدواریم بازی جوانمردانه‌ای را در دربی نظاره‌گر باشیم/اهل کری خواندن نیستم

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی 81 اظهار داشت: به طور کلی با توجه به بردی که تیم در مقابل تیم سپاهان کسب کرد، از همین رو بازیکنان می‌توانند با روحیه بهتری به مصاف تیم پرسپولیس بروند.

وی ادامه داد: در هر صورت دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و به نظر من مهم‌ترین مسأله در این دیدار این است که هر دو تیم بازی شرفتمندانه زیبایی را به نمایش بگذارد.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه استقلال این است که با آمادگی کامل در دربی ظاهر شود و تیم بتواند به آن چه که استحقاقش را دارد، برسد. به طور کلی هدف ما برد است اما همان طور که گفتم در ابتدا باید یک بازی جوانمردانه و به دور از تنش و حاشیه انجام دهیم تا هواداران نیز از تماشای بازی لذت ببرند.

مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کرد: در حال حاضر باید بگویم مجموعه استقلال سنگ تمام گذاشته و توانسته با بازی‌های خود در صدر جدول قرار بگیرند و تنها فکر اعضای تیم این است که بدون حاشیه استقلال را سربلند کند.

وی افزود: به طور حتم برای بازی دربی به استادیوم خواهم رفت تا از نزدیک نظاره‌گر این دیدار باشم و در صورت برد دربی پاداش ویژه‌ای را برای تیم در نظر خواهیم گرفت.

وی در خصوص حضور مجیدی در تمرین استقلال گفت: به طور حتم، حضور مجیدی می‌تواند باعث افزایش روحیه بازیکنان شود و این اتفاق می‌تواند خیلی مثمرثمر باشد و به طور کلی اگر تمامی پیشکسوتان استقلال نیز در تمرین حاضر شوند، قدم آن‌ها روی چشم و حضور آن‌ها می‌تواند باعث دلگرمی بازیکنان شود.

افشارزاده ادامه داد: از هواداران سرخابی می‌خواهم که با حضور در استادیوم تیم‌های خود را مورد تشویق قرار دهند تا از این رو بازیکنان هر دو تیم با روحیه بالایی در میدان ظاهر شوند.

وی در خصوص بحث کری خوانی گفت: به عنوان مدیر استقلال مخالف کری خواندن هستم و به اعتقاد من این کار اصلا در شأن ما نیست، کری خواندن یعنی چه؟ بهتر است بگویم که به هیچ عنوان اهل کری خواندن نیستم.

.......................................................


معینی: شاهد دربی شورانگیزی خواهیم بود

مسعود معینی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی 81 و اینکه شانس کدام یک از دو تیم برای برد بیشتر است اظهار کرد:به نظر من استقلال روز گذشته بازی فوق العاده ای را ارائه داد و تیم پرسپولیس نیز همانند استقلال عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و شرایط هر دو تیم با یک روند رو به جلو و خیلی رو به بهبودی است، تیم پرسپولیس نیز با توجه به نتایج نه چندان دلچسبش در جدول با ارائه بازی های خوب واقعا به نتایجی که شایستگی آنها را داشته نرسیده است، اما خوشبختانه این تیم در این دو هفته موفق شد دو برد را در کارنامه خود به نسبت برساند، فکر می‌کنم تیم پرسپولیس در هفته‌های آینده در شرایط قابل قبول تری قرار بگیرد اگر چه این تیم برای رسیدن به صدور جدول با کمبودهایی مواجه می باشد اما شاید تیم پرسپولیس در تیم فصل با جذب یک یا دو بازیکن بتواند تقویت شود اما باید بگویم برانکو و کادر فنی تا به اینجای کار عملکردشان عالی بوده و فوتبال بسیار تهاجمی و روبه جلو فوق العاده و با انگیزه‌ای را بازی می کنند.

وی ادامه داد: در خصوص تیم استقلال هم باید بگویم خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی بین هیئت مدیره و کادر فنی وجود دارد همیشه پورحیدری و مظلومی با تمامی اعضای هیئت مدیره در ارتباط هستند و خوشبختانه اعضای تیم زمانی راهی اصفهان شدند که در تیم مشکلاتی وجود نداشت و با توجه به مقداری پولی که به باشگاه تزریق شده بود بازیکنان از این لحاظ خیالشان آسوده بود.

وی ادامه داد:استقلال در مقابل اصفهان بازی استثنایی را به نمایش گذاشته و بهتر است بگویم کمتر کسی تصور می کرد که بازیکنان در اصفهان با این نتیجه موفق شوند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد:در هر صورت هر دو تیم شرایط فعلی از لحاظ روحی و روانی در شرایط یکسانی قرار دارند و فکر می کنم دربی روز جمعه یکی از دربی‌هایی باشد که جای خالی در استادیوم وجود نداشته باشد و به طور حتم استقبال زیادی از این دربی صورت خواهد گرفت.

معینی تصریح کرد: همان طور که گفتم هر دو تیم در شرایط یکسانی قرار دارند درست است که سرخابی‌ها در جدول جایگاهشان با یکدیگر متفاوت می باشد اما یک انگیزه مضاعفی تیم پرسپولیس دار و آن این است که با توجه به کمبود امتیازات در لیگ راضی نیست در بازی های آینده امتیازی از دست بدهد و باید باخت های گذشته را جبران کند و دربی یکی از آن بازی‌هایی است که پرسپولیس باید امتیازات از دست رفته را جبران کند.

وی افزود:هم اکنون شرایط تیم استقلال از هر لحاظ خوب است و تنها نگرانی من در حال حاضر جوان بودن بازیکنان است همان طور که می دانید دربی تجربه خاص خودش را می خواهد و به نظر من این تجربه در کادر فنی ما وجود دارد مظلومی و پورحیدری و علی‌الخصوص مظلومی تا به کنون در دربی‌ها موفق بوده‌اند و امیدوارم تجربه خودشان را به خوبی به بازیکنان منتقل کنند و به طور کلی شرایطی را برای بازیکنان بوجود بیاورند تا شاهد یک بازی فوق‌العاده تهاجمی و تماشاچی پسند باشیم و بر خلاف 5 دربی گذشته معضل یا مشکلی در دربی پیش رو وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس نیز بازیکنان جوانی دارد که تجربه حضور در دربی را زیاد ندارند و همانند استقلال تعداد بازیکنانی که در این تیم در دربی حضور داشتند کم است.

معینی عنوان کرد: اما یک مساله فوق الهاده مهم است و آن هم پیامدهای دربی خواهد بود چرا که همیشه دربی‌ها با خودش یک پیامدهای خاصی دارد و آن هم اینکه نتیجه بازی بسیار پراهمیت می‌شود و چون نتیجه اهمیت پیدا می کند از همین رو تیم‌ها یعنی محتاط می شوند و با احتیاط زیادی بازی می کنند اما فکر می کنم این دربی حداقل 3 یا 4 گل داشته باشد و به طور حتم دربی 81 پرگل خواهد بود و تیم‌ها برای برد به میدان می رود، از طرفی دیگر پرسپولیس به شدت به امتیاز این دیدار احتیاج دارد امیدوارم استقلال نیز با اندوخته خوبی که در جدول دارد محتاط بازی نکند.

وی افزود: به نظر من ترکیب هر دو تیم در دربی مهم خواهد بود و فکر می کنم از کرار در بازی دربی استفاده شود و ما تنها در نوک حمله با مشکل مواجه هستیم چرا که شهباززاده در آن قسمت تنها می باشد و شاید مظلومی دست به یک ریسکی بزند که آن هم استفاده از بازیکنان بیشتر با تجربه در تیم باشد.

وی افزود: به نظر من برای استقلال نیمه اول، نیمه ای خواهد بود که خیلی سعی خواهد کرد بازی را تحت کنترل قرار دهد اما نتیجه بازی در نیمه دوم مشخص خواهد، چرا که استقلال عادت کرده به تدابیری جدیدی در بازی‌ها بیاندیشند تا دو نیمه متفاوت داشته باشد و از این رو به نتیجه دلخواه خودش برسد فکر می کنم مظلومی همیشه برای بازی‌ها در نیمه‌های دوم یک تدابیر خاصی دارد که ما شاهد این مساله بودیم.

وی افزود: مطمئن هستم تماشاچیان بسیار زیادی از بازی دربی استقبال خواهند کرد و ما شاهد یک بازی کاملا تهاجمی از سوی هر دو تیم هستیم و مربیان دو تیم به هیچ وجه فکر رعایت نکردن بازی جوانمردانه نیستند و به طور کلی از برانکو و مظلومی انتظار نداریم که سبک و شیوه بازی را ارائه دهند که باعث تنش شود و فکر می کنم تا حدودی استقلال از این بابت در آلودگی روان قرار دارد و آن هم اختلاف 5 امتیاز با دیگر تیم‌ها در جدول است به طور معمول برد برای مربیان دو باشگاه و هواداران از ارزش بالایی برخوردار است و اهمیت زیادی دارد و امیدوارم هر دو مربی تمامی جوانب را برای این دیدار مورد سنجش قرار دهند.

معینی بیان کرد: امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز تدابیر خاصی را برای این دیدار اتخاذ کنند تا بازی در شرایط خوبی برگزار شود.

وی در خصوص اینکه کدام تیم برنده دربی است گفت: به طور کلی من دوست دارم تیمی که واقعا خوب بازی می کند برنده شود، به طور مثال استقلال در بازی مقابل سپاهان بازی فوق العاده‌ای را ارائه داد و در حال حاضر 7 بازیکن تیم ما جوان هستند که سال گذشته نیز در تیم حضور نداشتند و این مساله خیلی مهم خواهد بود و به طور حتم اگر استقلال بازی خوبی در مقابل پرسپولیس به اجرا بگذارد مطمئنا تیم موفق میدان می شود اما واقعا پرسپولیس نیز در این روزها عملکرد خوبی داشته است در هر صورت و فکر می کنم بازی شورانگیزی خواهد بود.

امیدوارم این دربی ماندگار باشد چرا که در حال حاضر شرایطی در فوتبال ما حاکم است و آن هم اینکه هواداران به دلیل نمایش ضعیف بسیاری از تیم ها کمتر به استادیوم‌ها می‌روند اما امیدوارم این مساله برای روز جمعه اتفاق نیفتد و من فکر می کنم هواداران بسیار زیادی به استادیوم بیایند تا نیز ما شاهد آشتی همه جانبه هواداران و تماشاچیان خوب فوتبالی با فوتبال باشیم.

.......................................................

نجف‌نژاد: اعضای تیم بسیج شدند دربی را ببرند

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی 81 اظهار داشت: در ابتدا جا دارد به تماشاگران، هواداران، دو تیم و دو باشگاه بگویم که این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ما نیز تمام تلاشمان بر این است که در هر کاری محور اخلاق در دستور کار قرار بگیرد و پایه و اساس براساس اخلاق بنا شود و در این دیدار نیز باید اساس هواداران، تماشاگران و بازیکنان اخلاق باشد.

نجف‌نژاد تصریح کرد: اساس و اندیشه ما نیز در دربی روز جمعه این است که یک بازی جوانمردانه، اخلاق‌مدار را به اجزا بگذاریم و سه امتیاز را از آن خود کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال توضیح داد: تمام تلاشمان بر این است که 3 امتیاز بازی دربی را کسب و صدرنشینی را همچنان در دست خودمان داشته باشیم.

وی بیان کرد: من اعتقاد دارم استقلال برنده دربی می‌شود و دست پر میدان بازی را ترک می‌کند.

وی در خصوص پیش‌بینی نتیجه دربی گفت: نتیجه دربی قابل پیش‌بینی نیست اما برد را به نفع استقلال می‌دانم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا پاداشی برای برد دربی در نظر گرفته خواهد شد یا خیر گفت: به طور معمول برای برد در هر بازی پاداشی در نظر خواهیم گرفت اما با توجه به اینکه بازی دربی یکی از بازی‌های خاص است به همین اساس پاداش ویژه‌ای را نیز با تصمیم هیات مدیره برای بازیکنان در نظر خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مظلومی(دربی باز) است اظهار کرد: در هر صورت باید بگویم مظلومی پیشتوانه خوبی در دربی‌ها دارد و این مربی پیشینه موفق را برای خود رقم زده است از طرفی دیگر خوشبختانه تیم نیز در هفته‌های اخیر در خط حمله و دفاع به صورت تیمی عملکرد منطقی داشت و با توجه به پتانسیل که در تیم وجود دارد تمام بازیکنان و اعضای تیم بسیج شده‌اند تا بازی‌های پیش‌رو از جمله بازی مهم دربی را ببرند و سه امتیاز‌های لازم را کسب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم روز جمعه برای بازی دربی به استادیوم خواهم رفت تا از نزدیک یک نظاره‌گر بازی آبی‌پوشان باشیم.

.......................................................

امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

شاهرخ سبک دست‌ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی استقلال مقابل پرسپولیس گفت: امیدوارم هر دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند و در نهایت نتیجه بازی به نفع استقلال تمام شود.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان این است که با ارایه یک بازی خوب و جوانمردانه 3 امتیاز دیدار را کسب کنیم و امیدوارم بازی پر گلی را در روز جمعه نظاره گر باشیم.

سبک دست ادامه داد: برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم اما امیدوارم در این بازی سخت استقلال برنده دربی باشد و بتواند با دست پر از میدان خارج شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص پاداش برای برد در دربی توضیح داد: با توجه به اینکه دربی یک بازی خاص است بر همین اساس به طور حتم مسئولان پاداشی را نیز در نظر خواهند گرفت.

وی در خصوص پیش بینی نتیجه دربی گفت: قبل از دربی نتیجه را پیش بینی نمی‌کنم.


.......................................................

بازی جوانمردانه باید سرلوحه سرخابی‌ها باشد/ داور به دور از تاریکی‌ها قضاوت کند

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: دربی یک بازی سنتی بین دو باشگاه بزرگ است که بازیکنان این دو تیم الگوهای جامعه هستند و بازی جوانمردانه باید سرلوحه هر دو تیم باشد.

کاشانی در ادامه عنوان کرد: هر تیمی که از موقعیت‌ها استفاده کند برنده این بازی خواهد بود. همچنین امیدوارم تیم پرسپولیس با یک بازی خردمندانه همراه با داوری عادلانه بتواند روز خوبی برای هوادارانش رقم بزند.

وی در مورد برنامه‌های هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای دربی 81 گفت: وظیفه هیات مدیره این است که روحیه بازیکنان را برای این بازی بالا برند تاکنون این کار انجام شده است.

کاشانی در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان قبل از دربی بیان کرد: تنها پول باعث بالا بردن روحیه بازیکنان نمی‌شود بلکه آموزش سجایای اخلاقی هم در این امر موثر است.

وی درباره برگزاری دربی بدون حضور هادی نوروزی بیان کرد: نوروزی عمرش به دنیا کفاف نداد و از بین ما رفت اما امیدوارم دیگر بازیکنان از لحاظ جسمی و روحی سالم باشند تا بتوانند با ارائه بازی خوب و کسب سه امتیاز روح هادی را شاد کنند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره احتمال قضاوت ترکی در این بازی گفت: داوران ایرانی می‌توانند جزئی از بهترین داوران باشند در صورتیکه بتوانند خوب قضاوت کنند. امیدوارم داور دربی با آگاهی کامل و در روز روشن به دور از تاریکی‌ها قضاوت کند.

وی درباره خاطره‌اش از دربی سرخابی‌ها بیان کرد: تمام دربی‌ها خاطره انگیز هستند به هر حال برد و باخت در دربی یک ساعت بعد تمام می‌شود اما عملکرد بازیکنان در جامعه انعکاس دارد. آنچه که اهمیت دارد این است که بازیکنان با فرهنگ بالا بازی کنند و این بازی سه امتیاز بیشتر ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر تیمی که از لحاظ فرهنگی آمادگی بالایی داشته باشد برنده این بازی خواهد بود.


.......................................................



کردنوری: مظلومی مرد دربی‌ها است


عباس کردنوری در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به طور کلی باید بگویم در حال حاضر تیم پرسپولیس به آمادگی خوبی دست پیدا کرده و استقلال نیز تیمی است که تقریباً از لحاظ آمادگی و روحیه در شرایط مناسبی قرار دارد، از همین رو با توجه به این شرایط شواهد نشان می‌دهد که دربی خوبی را در پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس با بازی‌های آخر خود در لیگ نشان دادند که از لحاظ آمادگی به مرحله ایده آلی رسیدند و هر دو تیم با بازی هجومی که به نمایش گذاشتند، نشان دادند زیاد به دفاع کردن متوصل نیستند و به همین علت فکر می‌کنم شانس برد برای هر دو تیم زیاد باشد.

وی افزود: تیم پرسپولیس مربی خوبی دارد که به طور کامل تیم را در دست گرفته و از آن طرف نیز استقلال، تیم جوانی است که با کسب نتایج خوب توانسته در صدر جدول قرار بگیرد و به طور حتم استقلالی‌ها قصد ندارند شرایط موجود را به راحتی از دست بدهند. امیدوارم روز جمعه بازی خوب پر گلی را نظاره‌گر باشیم و در نهایت علاقمندان فوتبال نیز شاهد فوتبال خوبی از دو تیم باشند.

وی در مورد این که مظلومی مهارت خاصی در برد دربی‌ها دارد، افزود: در هر صورت مظلومی تجربه و روحیه بالایی در دربی‌ها دارد و از همین رو، خیالمان از همه چیز راحت است؛ چرا که وی مرد دربی‌ها است. امیدوارم با رهبری که مظلومی برای تیم در نظر خواهد گرفت شرایط خوبی در دربی داشته باشیم و به برد برسیم. از طرفی دیگر باید بگویم مظلومی نقطه مثبت استقلال می‌باشد و از لحاظ تجربه در جایگاه بالایی قرار دارد و به خصوص در این نوع بازی‌ها از روحیه قابل قبولی برخوردار است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال توضیح داد: به طور حتم برای تماشای بازی دربی به استادیوم خواهم رفت تا از نزدیک نظاره‌گر این دیدار باشم.

وی در خصوص این که آیا در صورت برد دربی پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته خواهد شد یا خیر، توضیح داد: به طور حتم برد در دربی پاداش دارد البته باید بگویم که از ابتدا در باخت و بردهای تیم پاداش و جریمه مالی لحاظ شده است و پاداش برای دربی تصمیم جدیدی نیست بلکه باشگاه با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته برای هر برد پاداش خاصی را در نظر گرفته است.


انتهای پیام




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.