سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بررسي ۲۲۱ پرونده واحدهاي توليدي دركارگروه تسهيل ورفع موانع توليد

استاندار اصفهان گفت: تاكنون ۸۰۰ پرونده به كارگروه تسهيل ورفع موانع توليدي ارسال شده است كه ۲۲۱ مورداز ۲۹۴ پرونده ي بررسي شده،نهايي گرديده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول زرگرپور در كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدي استان گفت: سفر وزير كشور بيشتر در خصوص آشنا كردن ايشان با مسائل اقتصادي استان صورت گرفت.

استاندار اصفهان با بيان اينكه در جلسه ي شوراي اداري با حضور وزير كشور تقريبا تمامي سخنرانان در خصوص مسائل اقتصادي صحبت كردند، گفت: گزارش ۱۰ صفحه اي در خصوص مسائل اقتصادي استان تهيه و علاوه بر بيان ظرفيت ها و مزيت ها ، مشكلات و موانع و از طرفي راهكارهاي حل مشكلات براي ايشان ارسال گرديد.

وي با اشاره به بحث هاي صورت گرفته در خصوص تورم، ركود، بعد رواني ركود و تورم و انتظارات مردم و فعالان اقتصادي و ... گفت: ارتباط تورم و ركود از نظر علمي و اجرايي كاملا روشن است و اكنون زمان اقدام فرا رسيده است
زرگرپور نقطه نظرات عنوان شده در خصوص بسته ي اقتصادي دولت در اين جلسه را بسيارخوب ارزيابي كرد و گفت: اين نقطه نظرات به دولت منعكس خواهد شد زيرا اين نظرات كه توسط فعالان اقتصادي بيان شد ، داراي بعد كارشناسي و بسيار مفيد و موثر مي باشد.

گفتني است در اين جلسه موارد مربوط به ۵ واحد صنعتي بزرگ بررسي گرديد و راهكارهاي مناسبي در جهت رفع مشكلات آنها به تصويب رسيد.

شايان ذكر است تاكنون ۸۰۰ پرونده به كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدي ارسال شده است كه ۲۲۱ مورد از ۲۹۴ پرونده ي بررسي شده، نهايي گرديده است

انتهای پیام/پ
  


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.