سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مومنی : مدعیان باید از نفت بترسند

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت : با ادامه روند پیروزی های نفت ،مدعیان لیگ برتر باید از این تیم بترسند.

 مهدی مومنی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص کسب 2 پیروزی متوالی تیم فوتبال نفت تهران گفت : خوشبختانه نفت هفته به هفته از لحاظ فوتبالی بهتر می شود .ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریفان کار کرده و در جریان بازی ها روند خوبی را طی می کنیم.
 
وی درباره دیدار مقابل پدیده مشهد بیان کرد :در این مسابقه موقعیت های زیادی برای زدن گل داشتیم.پدیده نیز فوتبال را هجومی بازی می کند و به خصوص در دقایق پایانی دیدار مقداری ما را اذیت کرد اما هوش و میدان داری بازیکنان ما سبب شد با دست پر مشهد را ترک کنیم.
 
مومنی در مورد دیدارهای دشوار نفت تا پایان نیم فصل نخست لیگ برتر اظهار داشت : با استارت خوردن پیروزی های نفت اعتماد به نفس بازیکنان ما بالا رفته است.باتوجه به این که در تیم نفت ملی پوشان زیادی وجود دارند ادامه نتیجه گیری کار حریفان ما را دشوار می کند. به همین دلیل رقبا باید از ما بترسند.
 
وی افزود :اگر بتوانیم استقلال خوزستان را در هفته یازدهم و استقلال اهواز را در بازی عقب افتاده شکست دهیم به جمع پنج تیم نخست لیگ می رسیم و آنگاه صعود به رتبه های بالای جدول برای ما دشوار نیست.بنابراین باید دیدار مقابل این 2 حریف را جدی بگیریم.
 
 مومنی در مورد تقابل با استقلال خوزستان گفت :در این دیدار مقابل تیم سابق خود به میدان می روم.عبدالله ویسی مربی بزرگی است که اعتقاد فوق العاده ای به جوانان و بازیکنان کم نام و نشان دارد.آبی های خوزستان در فصل جاری فراتر از حد انتظار نتیجه گرفته اند و نفت برای پیروزی برابر این تیم باید با تمام تمرکز به میدان رود.
 
هافبک تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که روند گلزنی خود را از چه زمانی شروع می کند بیان کرد :من در حال حاضر به آمادگی 100% نرسیده ام .ضمن این که گلزنی من در سال های گذشته از هفته دهم شروع می شد.بنابراین از این هفته تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به روند گلزنی و گل سازی خود در فصول گذشته بازگردم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.