تمرینات تیم فوتبال نفت تهران پس از تعطیلی 2 روزه از امروز پیگیری می شود.

استارت تمرینات نفت برای تقابل با پدیدهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات تیم فوتبال نفت تهران پس از تعطیلی 2 روزه به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی از امروز پیگیری می شود و شاگردان علی رضا منصوریان از ساعت 13:30 در ورزشگاه نفت تهرانسر خود را برای رویارویی مقابل پدیده مشهد در هفته دهم رقابت های لیگ برتر آماده می کنند.
 
بازگشت مبعلی پس از هشت بازی
 
ایمان مبعلی هافبک طراح و بازی ساز نفت تهران پس از دوری طولانی مدت و از دادن هشت دیدار این تیم، تمرینات تیمی خود را از امروز استارت می زند و به احتمال قوی با تشخیص علی رضا منصوریان نفتی ها را در دیدار با پدیده همراهی کنند.
 
عزتی و سانتوس
 
علی رضا عزتی و کارلوس سانتوس کاپیتان و مدافع برزیلی تیم فوتبال نفت تهران دوران نقاهت پس از مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و برای به میدان رفتن برابر پدیده منتظر اعلام کادر پزشکی زردهای پایتخت هستند، ضمن اینکه عباس بوغدار به دلیل طولانی شدن مصدومیت جدال با مشهدی ها را از دست داد.
 
نفت به دنبال تداوم روزهای آتشین مقابل پدیده نفت تهران و پدیده مشهد سه بار به مصاف هم رفته‌اند که نفتی ها هر سه مسابقه را با برد به سود خود به پایان رساندند.
 
نخستین مصاف تاریخ 2 باشگاه به دیدار رفت لیگ چهاردهم باز می گردد که شاگردان منصوریان موفق شدند با تک گل لئوناردو پادوانی از نقطه پنالتی حریف خود را شکست دهند.
 
دیدار برگشت نفت و پدیده در هفته 28 لیگ چهاردهم نیز با برتری 1-2 زردها پایان یافت وحید حمدی نژاد و علی رضا عزتی گل های نفت را به ثمر رساندند اما تک گل محمد غلامی نتوانست مانع از دومین شکست پدیده شود.
 
اما حساس ترین تقابل 2 تیم به دیدار نیمه نهایی جام حذفی 1393-94 باز می گردد که در روز 15 آذر 93 و در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف هم رفتند این مسابقه در پایان وقت معمولی و اضافه بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت مرتضی پورعلی گنجی برای نفت و یونس شاکری برای پدیده موفق به گلزنی شدند اما در ضربات پنالتی نفتی‌ها موفق تر عمل کرده و با نتیجه 7-8 مشهدی ها را حذف کردند.
 
سه بازیکن نفت در آستانه محرومیت
 
وحید امیری، آلویس نانگ و حمید بوحمدان بازیکن2 اخطاره نفت هستند که در صورت دریافت کارت دیدار حساس با سپاهان از هفته دهم لیگ برتر را از دست می دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار