سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخفیف 50 درصدی خدمات آزمایشگاهی تا پایان سال جاری

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از تخفیف 50 درصد خدمات آزمایشگاهی تا سقف 2 میلیون تومان برای شرکت‌های دانش‌بنیان تائید شده خبر داد.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: شرکت‌های تائید شده توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت‌ شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی می‌توانند از تخفیف 50 درصدی خدمات تا سقف دو میلیون تا پایان امسال استفاده کنند.
 
وی در ادامه افزود: تاکنون 360 درخواست عضویت به شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی رسیده که از این تعداد 215 آزمایشگاه مورد تائید قرار گرفته است و همچنین بیش از 80 درخواست در حال بررسی است و حدود 67 آزمایشگاه نیز بر اساس دستور العمل عضو نیستند.

اسدی فرد تصریح کرد: تسهیلات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در قالب طرح های تسهیلات عمومی و تسهیلات ویژه در اختیار افراد قرار می‌گیرد، تسهیلات عمومی را همه متقاضیان می‌توانند استفاده کنند و در قالب این طرح عمومی متقاضیان به میزان 15 درصد از هر خدمات آزمایشگاهی را دریافت کرده و در مجموع تا سقف یک میلیون تومان تخفیف می‌گیرند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.