سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرودی:

نوروزی اگر کنار تیم بود پرسپولیس دیدار را راحت‌تر می‌برد/ امیدوارم این دیدار پرتماشاگر بشود

مدافع چپ سال‌های گذشته پرسپولیس گفت: اگر مرحوم نوروزی کنار این تیم بود پرسپولیس می‌توانست چه از نظر روحی و فنی بازی تماشاگر پسندانه‌ای را انجام دهد.

رضا شاهرودی مدافع چپ سال‌های گذشته پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دو تیم شرایط نسبتا بسیار مساوی در این دربی دارند و این می‌تواند به زیبایی‌ها و حساسیت‌های این دیدار کمک شایانی کند.
 
*هافبک‌ها تعیین‌کننده هستند
 وی ادامه داد: چون در این دیدار دو تیم از هافبک‌های بسیار جوان استفاده می‌کنند و می‌تواند به صورت احساسی و غیرقابل پیش‌بینی موقعیت‌های خوب و تاثیرگذاری را برای دو تیم با هافبک‌های شناور خود خلق کنند و یک بازی ویژه را در دیدار جمعه برای هواداران سرخابی به ارمغان بیاورند.

*خلق موقعیت و گل زیاد
شاهرودی افزود: در این دیدار دو تیم در فاز حمله انتظار می‌رود خوب کار کنند و بازی درگیرانه و خلق موقعیت گل زیادی را می‌توانیم از دو تیم شاهد نیز باشیم.
 
*نصیحت در داربی
 وی در خصوص داربی‌ها زمان خود گفت: در زمان قبل برگزاری و برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس از هر دو تیم چند بازیکن را صدا می‌کردند و با آن‌ها به طور محسوس و نامحسوس صحبت‌های نصیحت‌مندانه‌ای را انجام می‌دادند و بازیکنان هم با تعصب خاصی بازی می‌کردند.
 
*فوت نوروزی
 شاهرودی درباره فوت نوروزی گفت: خداوند هادی را بیامرزد، اگر او کنار تیم بود چه از نظر روحی و فنی می‌توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و پرسپولیس را کمک زیادی کند، امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با برد خودشان یک هدیه عالی به پسر مرحوم نوروزی بدهند و با یک بازی خوب روح او را نیز شاد کنند.
 
شاهرودی در پایان گفت: امیدوارم در بازی جمعه شاهد یک دیدار پرتماشاگر و بازگشت هواداران به استادیوم باشیم و امیدوارم پرسپولیس تیم محبوبم با یک نتیجه خوب پیروز این دیدار بشود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: شاهرودی ، پرسپولیس ، دربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.