سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دستگيری باند سارقان داخل خودرو در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيری باند سه نفره و کشف 15 فقره سرقت قطعات خودرو از اين باند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت : در پي وقوع چند فقره سرقت قطعات خودروهاي شهروندان در سطح حوزه استحفاظي تيمي از عوامل تخصصي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ ولي الله گنجيان مقدم افزود : ماموران با انجام اقدامات تخصصي پليسي و در حين گشت زني نامحسوس نسبت به سه نفر از مجرمين حرفه اي در محدوده جغرافياي جرم مظنون شدند.

وی با بيان اينکه ماموران با زير نظر گرفتن اين افراد متوجه شدند که اين سه فرد با نزديک شدن به خودروها و امتحان نمودن درب خودروها ،قصد سرقت از داخل خودروها را دارند بلافاصله در اقدامي غافلگيرانه وارد عمل شده و آنها را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت: اين سه متهم با هويت هاي "حيدر- ک" ، "مهدي- ب" و خانم "م – الف" در تحقبقات تخصصي پليس، تاکنون به 15 فقره سرقت اعتراف کرده و پرونده تکميل و متهمان به مقام قضايی معرفی و با قرار وثيقه روانه زندان شدند.

سرهنگ ولي الله گنجيان مقدم افزود : اين سارقان با سرعت عمل بالا و با شگردهاي خاصي درب خودروها را باز مي کردند که ضروري است شهروندان خودروهاي خود را به انواع لوازم باز دارنده از سرقت مجهز کنند.

انتهای پیام /ت

برچسب ها: دستگیری ، باند ، سارقان ، داخل ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.