سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اتصال روستاهای بالای ٢٠ خانوار اردبیل به شبکه سراسری گاز

مشاور وزیر نفت در امور گاز گفت: بر اساس بند "ق" تبصره 2 قانون بودجه سال ٩٣ و دیگر منابع آن در سال ٩٤، تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان اردبیل تا 2سال آینده به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمود آستانه با بیان این که وظیفه ما سوخت رسانی به تمام مناطق کشور است افزود: بر همین اساس سعی خواهیم کرد بجای سوخت مایع و سایر سوخت های گران قیمت و آلاینده، سوخت سبز و پاک گاز طبیعی را به تمام نقاط کشور تحویل دهیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در آیین آغاز عملیات گازرسانی به فاز 2 روستای برندق خلخال گفت: برای اجرای این پروژه بیش از ١٣٠ میلیارد ریال هزینه برآورده شده است.

فیروز خدائی با بیان این که هم اکنون تمام ٢٦ شهر و ٦٧٠ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، افزود: عملیات گازرسانی به ٣٠٠ روستای دیگر نیز در دست اجراست که با پایان این پروژه ها مجموع خانوار روستایی برخوردار از گاز استان به بیش از ٨٥ درصد ارتقاء می یابد.

وی از توجه ویژه وزیر نفت در زمینه گازرسانی به صنایع خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون بیش از یکهزار و ٢٠٠ واحد صنعتی از سوخت پاک و ارزان گاز طبیعی استفاده می کنند که با امضای قرارداد با ٢٥٠ واحد دیگر، امیدواریم شاهد کمترین میزان استفاده از گاز مایع و سوختهای دیگر در واحدهای صنعتی استان باشیم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.