سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برگزاری یازدهمین مانور پدافند غیرعامل در مازندران

یازدهمین مانور پدافند غیرعامل شهرستان های مرکزی مازندران با حضور دستگاه ها و نهادهای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، همزمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل، یازدهمین مانور پدافند غیرعامل به طور نمادین در هنرستان پسرانه 40 شهید آمل برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش آمل در این مراسم با بیان اینکه هر ساله با هماهنگی ستاد برگزاری پدافند غیرعامل این شهرستان مانور بزرگ در یکی از مدارس برگزار می‌شود، گفت: امسال نیز با تصمیم‌ گیری این ستاد یازدهمین مانور پدافند غیرعامل هم‌زمان با مدارس این شهرستان به طور نمادین در هنرستان پسرانه 40 شهید برگزار شد.

حمید محمد نسب با تاکید بر اینکه طبق جلسات در فرمانداری این مانور به منظور آمادگی دستگاه‌ها در مقابل حوادث غیرمترقبه به اجرا درمی ‌آید، افزود: مدارس باید در زمان بروز خطر باید از ایمنی لازم برخوردار باشند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی کامل کشور در مقابل حمله احتمالی دشمن، افزود: بخشی از برگزاری این مانور در مدارس بر آمادگی کامل حمله احتمالی دشمن بر کشور بوده تا به دانش‌آموزان آگاهی‌بخشی شود.

مدیر آموزش و پرورش آمل یادآور شد: در این مانور 17 دستگاه و نهادهای فرابخشی این شهرستان حضور یافتند که با آرایش‌های مختلف به اجرای مانور پرداختند.

محمد نسب افزود: در سال تحصیلی جدید حدود 60 هزار دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.