سفارت اسپانيا ويزای 2 ملی پوش مازندرانی را صادر نكرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئيس هيئت ورزش های رزمی مازندران گفت: برای حضور در مسابقات كيك بوكسينگ قهرمانی جهان سفارت اسپانيا ويزای 2 ملی پوش مازندرانی را صادر نكرد.

عليرضا قلی زاده با بيان اينكه از سوی سفارت اسپانيا ويزای 7 ملی پوش جوانان و بزرگسالان صارد نشد،افزود: در اين بين ويزای 2 ملی پوش مازندرانی نيز صادر نشده است.

وی با اشاره به اينكه ملی پوش تيم ملی كيک بوكسينگ جوانان و بزرگ سالان برای حضور در رقابت های جهانی ديشب نصف و نيمه به اسپانيا اعزام شدند، تصريح كرد: اميرحسين اكبری در رده جوانان و سيد مجتبی حسينی در رده بزرگ سالان به عنوان 2 مازندرانی به اين مسابقات اعزام نشدند.

رئيس هيئت ورزش های رزمی مازندران با بيان اينكه فدراسيون برای حضور تمامي ملی پوشان در اين مسابقات تلاش زيادی انجام داد، گفت: عدم صدرو ويزا از سوی سفارت اسپانيا بوده و فدراسيون ورزش های رزمی تا آخرين لحظه برای حل مشكل ملی پوشان تلاش كرد كه در نهايت بی سرانجام ماند.

قلی زاده با بيان اينكه مسابقات جهانی كيك بوكسينگ در روزهای ششم تا دهم آبان در اسپانيا برگزار می شود،تصریح کرد: اردوی آمادگی تيم ملی جوانان و بزرگ سالان قبل از اعزام به مدت 10 روز به ميزبانی مازندران در بابل برگزار شد.

وي با اشاره به اينكه سطح كيفی اردوی ملی پوشان در مازندران بسيار خوب بود، یادآور شد: ملی پوشان با آمادگی و انگيزه خوبی راهی مسابقات جهانی اسپانيا شدند تا روی سكوی قهرمانی قرار گيرند.

انتهای پیام /ت

برچسب ها: ساری ، عدم ، صدور ، سفارت ، اسپانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.