سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

انتقام گیری با انتشار تصاویر شخصی زن دایی

فردی که در یکی از شبکه های اجتماعی تصاویر شخصی شهروند همدانی را همراه با الفاظ رکیک منتشر کرده بود توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ امینی با اعلام این خبرافزود: با مراجعه شهروند همدانی و در دست داشتن شکوائیه ای مبنی بر انتشار تصاویر شخصی وی با نوشتن الفاظی بسیار رکیک در زیر آنها و ارسال آن برای دوستان و آشنایانکه این امر موجب هتک حیثیت وی شده است،موضوع در دستور کار فوری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان در ادامه گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد تصاویر در استان همجوار و به سفارش یکی از اقوام شاکیه ساخته و منتشر شده است.

این مقام انتظامی گفت: باانجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی،فرد سازنده و سفارش دهنده این تصاویر شناسایی و با اخذ دستور از مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد:.متهمین در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به جرم خود اقرار و در باز جویی های فنی بعمل آمده متهم سفارش دهنده تصاویر انگیزه خود را انتقام گیری از زن دایی به دلیل اذیت و آزارهایی که به شخص دایی و خانواده وی روا داشته عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد:با توجه به اینکه طبق قانون جرائم رایانه ای هتک حیثیت و نشر اکاذیب و تصاویر شخصی جرم محسوب می شود،در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعا به پلیس فتا به نشانی اینترنتی http://WWW.cyberpolice.irh یا شماره تلفن 2182675 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.