سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

واگذاری مدیریت دانشکده خبر مشهد به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: قرار است مدیریت دانشکده خبر مشهد به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی واگذار شود به شرط آنکه ما نسبت به بدهی‌های پیشین آن پاسخگو نباشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سیدسعید سرابی با بیان اینکه برای تعیین مدیریت دانشکده خبرمشهد جلسه‌ای در تهران داشته‌ایم و قرار شد جلسه‌ای هم در استان داشته باشیم، افزود: در این جلسات قرار است درباره اینکه مدیریت این دانشکده به اداره کل استان سپرده شود، تصمیم‌گیری شود.
 
وی ادامه داد: البته ما برای پذیرش این مسئولیت شرطی داشتیم مبنی براین که در مورد بدهی‌های گذشته دانشکده پاسخگو نباشیم.
 
سرابی عنوان کرد: تعهد ما نسبت به وضعیت موجود، جاری و آینده دانشکده است که با این روش قرار اولیه‌ای با دانشکده خبر داشته‌ایم که طی آن کار آغاز و کلاس‌ها دایر شده است.  
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود: عمدتا با اساتیدی هم که به جهت مطالبات گذشته خود از دانشکده حاضر به حضور در کلاس‌ها نبودند، صحبت شده و تعهدی را برای این ترم به آن‌ها داده‌ایم ضمن اینکه آمادگی پیگیری حق الزحمه گذشته اساتید را داریم .
 
سرابی با اشاره به میزان بدهی‌های این دانشکده گفت: به هر حال دانشکده یک پرونده قضایی و مقداری مطالبه از شخصی دارد که در مقطعی مسئولیت دانشکده خبر را بر عهده داشته است که باید با کار حقوقی و قضایی این مساله پیگیری شود.  
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر دانشکده خبر مشکلی ندارد. کلاس‌ها دایر شده و انتخاب واحد نیز صورت گرفته است تصمیم‌گیری در مورد اینکه مباحث مدیریتی این دانشکده در کدام مجموعه صورت گیرد نیز انجام خواهد شد.
 
سرابی اظهار کرد: مهم این است که نگرانی‌ها حل شده و دانشجویان نیز در فضای مناسب آموزشی تحصیل می‌کنند. در حال حاضر دانشکده در همان هنرستان هنرهای زیبا مستقر است و مشکل مکان ندارد ودانشجویان نیز از این مساله رضایت دارند.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.