سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

اختصاص بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار به زندان های گیلان

بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار به منظور فراهم کردن امکانات ، تجهیزات و تعمیرات مورد نیاز زندان های استان گیلان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ استاندار گیلان صبح امروز با حضور در زندان مرکز رشت از نزدیک در جریان روند امور اصلاحی و تربیتی زندانیان قرار گرفت و دستورات لازم را جهت حل مشکلات زندانهای استان صادر کرد.

محمدعلی نجفی در نشست با جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی که در محل زندان مرکزی رشت برگزار شد ، بر ضرورت حل هر چه سریعتر مشکلات زندان های استان تأکید کرد افزود :

باتوجه به قدمت 30 تا 40 ساله برخی از زندان های استان و شرایط آب و هوایی استان تعمیر و بازسازی ساختمان برخی از زندان ها ضرورتی انکار ناپذیر است .

وی از اختصاص بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار در این نشست به منظور فراهم کردن امکانات ، تجهیزات و تعمیرات مورد نیاز برای زندان های استان خبر داد و گفت : یک میلیارد تومان از این اعتبار از سوی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی است.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از برنامه ریزی‌ های صورت گرفته برای آموزش زندانیان و پشتیبانی از خانواده آنان خبر داد و زندان ها را جزئی از جامعه دانست که باید به آنها توجه شود.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.