سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگر نمایش «حلقه»:

بازی در نقش محب امام حسین(ع) برایم جذابیت خاصی داشت

ماریه‌ ماشا‌الهی، گفت: تجربه‌ی بازی در نمایش «حلقه» از هر نظر برایم مغتنم بوده ‌است.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماریه‌ ماشا‌الهی؛ بازیگر نمایش «حلقه» گفت: تجربه‌ بازی در نمایش «حلقه» از هر نظر برایم مغتنم بوده ‌است. از آن‌جایی كه خودم را از ارادتمندان اهل بیت می‌دانم بازی در نقش صدیقه كه از مُحبان امام حسین(ع) است نیز برایم جذابیت خاصی دارد. در قسمتی از نمایش «حلقه» كه به روایت قتل امام در واقعه‌ عاشورا می‌رسیم، بی‌اختیار مُنقلب می‌شوم و جاری شدن اشک‌هایم نه بر اساس تكنیک‌های بازیگری، بلكه به خاطر عشق به امام حسین(ع) است.

وی همچنین با اشاره به تجربه‌ همكاری با حمید ابراهیمی خاطرنشان كرد: حمید ابراهیمی در كسوت كارگردان، فردی خلاق و خوش فكر است كه بازیگر می‌تواند به او اعتماد كامل داشته باشد. او ضمن این‌كه دست بازیگر را در كار باز می‌گذارد اما تذكرات و هدایت‌های كامل و درست و مناسبی دارد.

ماشاالهی به بازی عمار تفتی به عنوان بازیگر نقش مقابل خود اشاره كرد و اظهار داشت: عمار تفتی بازیگر توانمندی است كه در ایفای نقش خود، هرگز خودخواهانه برخورد نمی‌كند و تبادل حسی خوبی با بازیگر مقابلش دارد. من در طول اجرای نمایش«حلقه» همواره بر روی صحنه، انرژی مثبت لازم را از وی دریافت كرده‌ام و این تبادل انرژی باعث شده تا به خوبی بازی یكدیگر را پشتیبانی كنیم. در مجموع از بازی و همكاری خودم با گروه اجرای نمایش «حلقه» رضایت كامل دارم.

ماریه ماشاالهی گفت: بازیگران و كارگردان‌ها وقتی كاری را قبول می‌كنند بخشی از روح خود را درگیر اثر می‌كنند. از این رو سخت است اگر بخواهیم قبول كنیم كه ضعف هنرمندان باعث بی‌رغبتی تماشاگران از نمایش‌های مذهبی شده است. در هر صورت لازم به نظر می‌رسد تا با آسیب‌شناسی جامع به رفع این معضل بپردازیم. حیف است در جامعه‌ مذهبی ما، تئاتر و سینما مذهبی با كم اقبالی مواجه باشند.

گفتنی است؛ نمایش «حلقه» به نویسندگی و كارگردانی حمید ابراهیمی تا هفتم آبان‌ماه - ساعت 18:30 - در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری پذیرای علاقه‌مندان است. تماشاخانه‌ی مهر در ساختمان مركزی حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه واقع است.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 




انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.