سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار 38 آمبولانس در جاده‌های قم

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از استقرار ۳۸ دستگاه آمبولانس در جاده‌های قم در ایام تاسوعا و عاشورا خبر داد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا حسنی با اشاره به اجرای اقدامات لازم توسط اورژانس قم در ایام تاسوعا و عاشورا، افزود: پوشش امدادی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسیر دسته‌های عزاداری و مسجد مقدس جمکران با تعداد ۱۲ آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و ۶ موتورلانس از ساعت ۶ و نیم صبح روز پنجشنبه تا پایان مراسم عزاداری جمعه شب از اقدامات اتخاذ شده توسط اورژانس است.
 
وی گفت: از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده توسط اورژانس می‌توان به استقرار یک اتوبوس آمبولانس با تجهیزات لازم همراه با ۱۴ تخت بستری و احیا و اکیپ کامل درمانی متشکل از پزشک و کار‌شناس فوریت پزشکی در میدان آستانه جهت انجام معاینات اشاره کرد.
 
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: استقرار ۲ آمبولانس و ۲ موتورلانس در مسجد مقدس جمکران از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده توسط اورژانس قم است.
 
وی بیان کرد: علاوه بر استقرار آمبولانس در روزهای تاسوعا و عاشورا با توجه به پیش‌بینی ترافیک در محور‌ها و جاده‌های اصلی و بخش‌های استان علاوه بر ظرفیت فوق، استقرار ۳۸ آمبولانس به همراه پرسنل و تجهیزات از عصر پنجشنبه تا صبح یکشنبه در حاشیه امن جاده‌ها از دیگر اقدامات انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ قم است.
 
حسنی گفت: از دیگر اقدامات اتخاذ شده می‌توان به آمادگی بالگرد اورژانس در ایام تاسوعا و عاشورا جهت انجام مأموریت‌های خاص و پرتلفات جاده‌ای، بکارگیری حدود ۳۰۰ نفر نیروی کادر درمانی تخصصی و فنی، استقرار نماینده اورژانس ۱۱۵ در این ایام در ستاد حرم مطهر و ستاد شورای تأمین شهرستان و همچنین استقرار آمبولانس‌های اورژانس از شب اول محرم تا پایان شب ۱۳ محرم در دفتر مقام معظم رهبری در قم، هیئت‌های رزمندگان و دفتر ریاست قوه قضائیه و مجلس و غیره اشاره کرد

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.