سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

صدور مجوز برای احداث بیش از 50 هتل در قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: به منظور تقویت گردشگری برای ساخت بیش از 50 هتل در استان مجوز صادر شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان؛ منوچهر حبیبی با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی توسعه استان و محورهای چهارگانه ای که در سند توسعه تعریف شده، سند توسعه گردشگری است، افزود: مسوولان استان آمادگی کامل برای جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری را دارند.

وی افزود: به دلیل رویکرد مثبت مدیریت ارشد استان و سیاست هایی که در زمینه جذب گردشگر اعمال شده  ورود گردشگر به استان افزایش قابل توجهی داشته است. 

حبیبی با بیان اینکه مسوولان همراهی لازم را در حوزه گردشگری با بخش خصوصی انجام داده اند،گفت: در بخش حاکمیتی این حوزه کارها و اقدامات لازم صورت گرفته است. 

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: همراهی نکردن برخی بانک ها با سرمایه گذاران حوزه گردشگری موانعی را بوجود آورده است که برای رفع آنها تلاش می کنیم.

وی با اشاره به احداث پارک گردشگری فدک به عنوان نمونه ای از اقدامات استان در حوزه گردشگری، گفت: این پارک با امتداد مسیر به منطقه گردشگری زرشک و کامان وصل می شود که امیدواریم پیست اسکی این منطقه هم  تا زمستان امسال راه اندازی شود.

حبیبی افزد: بطور ویژه پیگیر احداث آبگرم و مجموعه آب درمانی در شهر آبگرم و یله گنبد هستیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.