سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور در مسابقات جهانی بعد از سه سال

تیم ملی دارت بعد از سه سال اولین بار در رقابت‌های جهانی ترکیه با 12 ورزشکار شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم ملی دارت با دو رده جوانان و بزرگسالان با ترکیب 12ورزشکار مرد و زن در رقابت های جهانی ترکیه شرکت می کند.
 
مسابقات ترکیه از 4 آبان ماه آغاز می شود و تا 9 آبان ادامه دارد. دارت بازان که بعد از سه سال در یک رقابت جهانی شرکت می کنند و در این مدت نیز هیچ اردو و مسابقه برون مرزی نداشته‌اند.
 
تاکنون سه اردوی آمادگی برای تیم ملی تدارک دیده شد و دارت بازان پیش از شروع مسابقات جهانی در یک مسابقات اوپن در ترکیه شرکت می کنند که کشورهای شرکت کننده در مسابقات جهانی ترکیه حضور دارند که بهترین فرصت برای آمادگی و شناخت رقبا در رقابت اصلی دارت بازان محسوب می شود.
 
مسئولین هدایت تیم ملی دارت را مهدی شایسته و وجیهه عربی بر عهده دارند و ترکیب تیم ملی در این رقابت به شرح زیر است:
 
حسین بشوایی، منصور محجلین، عباس سمعیی، نرگس حیدری، حسین اعرابی، ساجده احمدی، مونا فرهنگ، سونیا جرجانی،در رده بزرگسالان هستند.
 
اما در ترکیب جوانان تیم ملی امید مهدی امینی، امیرمهدی جندقی، دنیز هشتیران و نسیم امینی حضور دارند.
 
گفتنی است؛ ایران در این رقابت ها در گروه بسیار سختی قرار گرفته است و با تیم های قدرتمند دانمارک، ایرلند شمالی، چک و لیتوانی همگروه شده است.
 
شایسته: با خودباوری موفق می شویم
 
شایسته سرمربی تیم ملی در خصوص آمادگی دارت برای شرکت در مسابقات جهانی آنتالیا گفت: در این سه ماه و اردوهایی که برگزار کردیم ملی پوشان به شرایطی که مدنظرها بود رسیدند و آمادگی لازم را برای شرکت در این  رقابت ها به دست آوردند.
 
وی درباره وضعیت دیگر تیم ها در گروه ایران گفت:در قرعه کشی که صورت گرفت تیم ملی در گروه سختی قرار گرفته است که تجربه مسابقات برون مرزی زیادی دارند و خانم ها با تیم های انگلیس، فنلاند و ترکیه همگروه شدند که تیم های بسیار قدرتمندی هستند.
 
وی افزود:تیم مردان نیز با تیم های دانمارک، ایرلند، چک و لیتوانی همگروه شد که تیم های مقابل به لحاظ شرایط برگزاری اردوها و حضور در مسابقات برون مرزی با تیم ما قابل مقایسه نیست.
 
شایسته گفت: مسابقات برون مرزی در کسب نتایج ما تاثیر  بسیار زیادی دارد با توجه  به اینکه تیم ما تیم جوانی است و چند بازیکن برای اولین بار در رقابت‌های جهانی شرکت می کنند با این حال بسیار امیدوارم که در مقابل این رقبای سرسخت قدرتمند ظاهر شوند.
 
وی افزود: شرایط مسابقات برون مرزی با مسابقات داخلی بسیار متفاوت است و آمادگی روانی ورزشکاران نقش مهمی در این عرصه دنبال می کنند با توجه به اینکه آخرین تجربه ملی پوشان در مسابقات جهانی مربوط به سال 2011 است که بعد از آن همه مسابقات ما داخلی بوده است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.


انتهای پیام/
برچسب ها: دارت ، جهانی دارت ، شایسته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.