سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تارتار؛

جایگاه نفت را کاذب می‌دانم

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن یزدان در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: بازی دشواری پیش رو داریم نفت از مهره‌های شاخصی در ترکیب خود استفاده می‌کند جایگاه این تیم را کاذب می‌دانم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تارتار در ادامه عنوان کرد: به عقیده من نفت در پایان لیگ در رتبه‌های بالای جدول قرار خواهد گرفت، بازیکنان ما با انگیزه هستند هم با تجربه‌ها و جوان‌ها در اختیار کادر فنی و مدیریت هستند.

وی تصریح کرد: تیم ما به حدی از بلوغ تاکتیکی دست یافته که در طول دو بازی گذشته 8 گل به ثمر رساندیم و تنها 3 گل دریافت کردیم 3 گلی که دو تای آنها به اشتباه داوری به سود حریفان وارد دروازه ما شد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن یزدان بیان کرد: امیدوارم اشتباهات داوری برای هیچ تیمی در لیگ برتر تکرار نشود. 

وی درباره حاشیه‌های فصل گذشته صبای قم و نفت تهران گفت: آن بازی بدترین روزهای فوتبالی من را رقم زد به هیچ وجه اتفاقات آن بازی را فراموش نمی‌کنم البته در حال حاضر سرمربی گری راه‌آهن را برعهده دارم و تمام تمرکز و انگیزه خود را برای پیشرفت و سود تیم به کار می‌بردم.

تارتار اظهار کرد: وظیفه ما بود که قرارداد محسن ایران‌نژاد را تمدید کنیم باید این روند خوبمان را ادامه داده و ثبات تاکتیکی خود را حفظ کنیم.

وی در خصوص پیشنهاد خارجی برای به خدمت گرفتن مهرداد محمدی بیان کرد: برخی از مسائل به مدیریت باشگاه باز می‌گردد اگر شرایط تیم به گونه‌ای باشد که لطمه‌ای از جداشدن بازیکنان نبینیم به طور حتم دوره پیشرفت بازیکنان را نمی‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن یزدان در پایان خاطرنشان کرد: تنها مصدوم ما محسن ایران‌نژاد است که امیدوارم به زودی به جمع بازیکنان برگردد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.