سرپرست تیم فوتبال نفت اظهار کرد: علی رضا منصوریان سرمایه باشگاه نفت است و ما همچنان از وی حمایت می کنیم.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیم‌های راه آهن و نفت تهران اظهار کرد: راه آهن از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال ما است شاگردان جوان مهدی تارتار در بازی قبل خود نتیجه فوق العاده ای کسب کردند و با انگیزه بالایی مقابل نفت حاضر می شوند. 
 
وی افزود: از طرفی نفت نیز با وجود چند بازیکن مصدوم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و تمام تلاش ما این است با کسب اولین پیروزی در لیگ برتر به رتبه‌های بالای جدول صعود کنیم. 
 
سرپرست تیم فوتبال نفت تهراندرباره حمایت این باشگاه از علیرضا منصوریان کرد: حمایت باشگاه نفت از منصوریان ارتباطی به نتیجه ندارد، این مربی نفت را در ساختار تاکتیکی و اخلاقی درستی قرار داده است از لحاظ نتیجه گیری نیز به زودی به شرایط خوب خود باز می‌گردیم. 
 
منصوریان از فنی ترین مربیان ایران است و نباید سرمایه خود را به راحتی از دست بدهیم. 
 
ایرانیان در مورد مصدومان پرتعداد نفت در آستانه دیدار با راه آهن گفت:مصدومیت اصلی ترین معضل ما در رقابت های لیگ برتر بوده است در هیچ یک از دیدارهای خود با تمام نفرات به میدان نرفتیم و این عامل تاثیر زیادی در نتیجه گیری نفت داشته است. 
 
وی افزود: علیرضا عزتی، کارلوس سانتوس ، ایمان مبعلی و عباس بوعذار به طور حتم بازی با راه آهن را از دست می دهند اما حمید بوحمدان با رفع آسیب دیدگی جزئی به آمادگی لازم جهت حضور مقابل راه آهن دست یافته است. 

** برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار