سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیفت مدارس حذف شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: برای اولین بار در شهرستان ریگان شیفت مدارس حذف شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: با راه‌اندازی پنج بسته حمایتی در شهرستان و افزایش مدارس مشارکتی در این شهرستان شیفت مدارس ریگانتان حذف شد.
 
وی بیان داشت: امسال ما در مقاطع ابتدایی بیش از 178 نفر رشد دانش‌آموز داشتیم که با این تعداد دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی ما به 6 هزار و 838 دانش‌آموز افزایش یافت.
 
مدیر آموزش و پرورش ریگان با اشاره به اینکه سال گذشته هفت مدرسه مشارکتی در شهرستان راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: این نوع مدارس به 12 مدرسه در این شهرستان افزایش یافتند و این امر موجب حذف شیفت مدارس شد.
 
رحیمی عنوان کرد: در شهرستان ریگان 96 واحد آموزشی وجود دارد و در این واحدهای آموزشی بیش از 11 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به علم‌آموزی هستند.
 
فرماندار ریگان در این جلسه با بیان اینکه یکی از اهداف ما در شهرستان ریگان حمایت جدی از آموزش و پروش است، زیرا دانش‌آموزان برای ما سرمایه هستند، اظهار داشت: معلمان شهرستان ریگان باید بومی منطقه باشند تا بر کیفیت آموزش در این شهرستان افزوده شود.
 
امین باقری با اشاره به اینکه تعدادی مدارس غیر استاندار در این شهرستان وجود دارد، بیان داشت: با همت و مشارکت خیران این مدارس در شهرستان ریگان بازسازی می‌شوند.
 
وی افزود: کمیته عمرانی در آموزش و پرورش شهرستان ریگان تشکیل شود تا بتوان در زمینه ساخت مدارس و محوطه‌سازی آنها اقدام لازم صورت گیرد.
 
امام جمعه ریگان هم در این جلسه بر نظارت نامحسوس از مدارس شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: این نظارت‌ها باید به صورت مستمر انجام شوند.
 
حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی بر فعالیت‌های کیفی و کمی پرورشی در مدارس ریگان تاکید کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.