سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرار:

باشگاه نه مشکل حل می کند نه رضایت نامه می دهد / خانه ای تحویل نگرفته ام

هافبک عراقی آبی پوشان پایتخت در صفحه اجتماعی خود گفت :در حال حاضر با خانواده ام در هتل سکونت دارم که 4 ماه از این موضوع می گذرد و خبر تامین مسکن من از سوی باشگاه صحت ندارد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جاسم کرار هافبک عراقی ابی پوشان که به دلیل مشکلات مالی باشگاه استقلال جنجال های زیادی به راه می اندازد ، از سوی هواداران این تیم مورد اعتراض قرار گرفت است و عده ای با حمله به صفحه اجتماعی این بازیکن از او خواسته اند که از استقلال برود که کرار نیز در پاسخ به اعتراضات و توهین ها، با اعلام یک جمله کلی نوشت: (کلماتی که از دهانتان بیرون می آید، ویترین شعور شماست)

جاسم کرار در صفحه اجتماعی خود اظهار کرد: قابل توجه هوادارن فهیم استقلال، بنده تا الان 5% از کل قرارداد امسال را دریافت نکردم غیر از مبلغی که از فصل گذشته باشگاه به من بدهکار است. زمینی که به من دادند سند نداشت و به باشگاه پس فرستادم.

کرار درباره اجاره خانه ای برای وی از سوی باشگاه استقلال نیز توضیح داد: اخباری که در سایت ها منتشر می شود هیچ گونه صحت ندارد، در حال حاضر با خانواده در هتل سکونت دارم که 4 ماه از این موضوع می گذرد و تا الان هیچ خانه ای تحویل نگرفته ام بلکه تمام هزینه های هتل به عهده شخص خودم است، من راه درآمدی جز فوتبال ندارم.

هافبک عراقی استقلال گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و روی سر من جا دارد اما من هم بازیکن بزرگی هستم و بازی های خوبی برای استقلال انجام دادم، من قلباً استقلال و هوادارنش رو دوست دارم ولی قضاوت را به عهده کسانی که بی احترامی می کنند، می سپارم.

کرار در پایان خاطرنشان کرد: کدام بازیکن خارجی با این شرایط مدارا می کند و هیچ شکایتی علیه باشگاه انجام نمی دهد؟ ولی متأسفانه باشگاه نه مشکلات من را حل می کند و نه با رضایت نامه من موافقت می کند و لیکن من بازیکن حرفه ای هستم که تا الان مدارا کردم.

** برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.